H1 logo
Do košíku 0
Martina Tomková

Školení SEO + Copywriting: Jak na texty, díky kterým vás najdou?

Pro začátečníky

Pozornost internetových vyhledávačů, a tím i návštěvníků, získáte tak, že jim dodáte relevantní obsah v podobě, které porozumí. Zjistěte, jak o textech přemýšlet, jak pracovat s klíčovými slovy i formátováním a zkuste si vše na praktických úkolech na 4hodinovém intenzívním školení.

Objednat školení

 Co se na školení naučíte?

Jak na Google a Seznam

Dozvíte se, co vyhledávače na stránce kontrolují, jak zjistit, jestli váš obsah Google a Seznam „vidí“, a jaké jsou hlavní rozdíly mezi vyhledávači.

Jak pracovat s klíčovými slovy

Naučíte se, proč to bez klíčových slov nejde, kde je najít, kam je umístit, jak poznat, kdy je jich příliš, a také, co zkontrolovat před tím, než texty nasadíte.

Jak na účinné texty pro SEO

Po školení budete vědět, co z tzv. on-page faktorů můžete copywritingem ovlivnit, jak správně napsat titulek, meta popisek, nadpis H1 i další webové texty.

Proč textem vybavit i obrázky

Zjistíte, proč je do výsledků vyhledávání důležité dostat nejen texty, ale i obrázky. A proč k tomu potřebujete tzv. alternativní text obrázku.

A to není všechno…

Nevynecháme ani praktické úkoly, cvičení a ukázky nejčastějších copywritingových chyb, se kterými se na webu potkáme. A rozhodně stihneme i vaše dotazy.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Začínající copywriter

 ... a chcete, aby vaše texty vyhledávače našly.

Správce obsahu firmy

…a víte, že správa webu, blogu se bez copywritingu neobejde.

Online markeťák

...záleží vám na kvalitě obsahu a nevíte, jak na něj.

Manažer nebo majitel firmy

...a potřebujete zjistit, jak (ne)kvalitní jsou dodané texty.

Školením vás provede

Martina Tomková

Copywriter

Vše, co jste chtěli vědět o lektrovi, ale báli jste se zeptat

Martina Tomková

Vždycky se chtěla stát televizní redaktorkou, a tak vystudovala novinařinu a mediální studia. Její cesta ke copywritingu začala v roce 2013 na stáži v České televizi, kde si uvědomila, že žurnalistika není nic pro ni. A proto se rozhodla přidat k (pro žurnalisty) „temné“ straně – marketingu. V Hájedničce píše od podzimu 2015.

Nejčastěji a nejraději se věnuje webovému copy a psaní článků. Sem tam také pro radost školí interní týmy i veřejnost. Ze všeho nejvíc ji baví tvořit texty, pokud má volnou ruku při vymýšlení témat.

V Hájedničce píše třeba pro značky Nivea, Tesco, Gefco, Nay.sk, ale také pro menší firmy.

Pro začátečníky

H1.cz, Praha 5

Školení SEO + Copywriting: Jak na texty, díky kterým vás najdou?


2 950 Kč bez DPH
3 599 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, občerstvení, certifikát
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek v 10:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač není nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
30 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Petra Vomočilová.

Termíny školení

28.05.2019 13:00 - 17:00 Objednat školení

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.