H1 logo
Do košíku 0

SEO specialist(k)a

Rosteme. Respektive roste počet našich klientů i klienti samotní. A proto do SEO týmu hledáme další dvě ruce.

Poslat CV

Hledáme SEO parťáka či parťačku do našeho hájedničkového týmu, který již má v SEO reálné zkušenosti a chce je rozvíjet spolu s našimi klienty. Někoho, kdo má odborné články o SEO hned na homepage svého prohlížeče.

 

Až si ráno uvaříš kafe, tak budeš:

  • připravovat SEO strategie a pracovat na jejich naplnění,
  • vytvářet analýzy a podílet se na vyhodnocování aktivit klienta,
  • spolupracovat s dalšími odděleními a komunikovat přímo s klienty,
  • studovat české i zahraniční weby a zvyšovat své SEO know-how
  • a chodit k analytikům na pokec a k holkám do copy pro čokoládu.

Kdy se u nás umístíš na dobré pozici?

  • Pokud považuješ SEO za nejlepší část online marketingu – pohybuješ se ve světě online marketingu a zjistil/a jsi, že SEO je tvé guilty pleasure.
  • Srdce ti sice bije pro organic, ale pomrkáváš i po dalších oblastech onlinu – zajímáš se nejen o SEO, ale třeba i o UX, analytiku nebo PPC.
  • Sleduješ trendy a máš přehled o novinkách – víš, co psali na Ahrefs blogu, který nový nástroj stojí za vyzkoušení nebo co vyplývá z nejnovější studie na Mozu.
  • Zodpovědnost a samostatnost je tvá filozofie – musíš si umět práci dobře zorganizovat, aby ke klientovi odcházely veškeré výstupy vždy v termínu a super kvalitě.
  • Učení a proaktivitu bereš jako samozřejmost – sleduješ trendy, baví tě zkoušet nové postupy a co neumíš, to se (u nás) rychle doučíš.
  • V pohodě se domluvíš anglicky – naše práce sice na angličtině nestojí, odepsat na e‑mail klientovi nebo porozumět zadání v angličtině ale budeš čas od času potřebovat.

Co získáš, když vyslyšíš naše CTA:

  • Pestrou práci na HPP – budeš optimalizovat weby malých i velkých firem, pracovat na projektech českých i zahraničních, hrát stolní fotbálek s ppcčkaři i copywriterkami.
  • Super pracovní zázemí – dostaneš firemní notebook, mobil se spoustou dat a programy a nástroje, jejichž cenu freelanceři oplakávají.
  • Vzdělání v oboru – můžeš chodit na všechna hájedničková školení, zlepšovat pravidelně svoji angličtinu, navštěvovat oborové konference a čerpat informace z firemní knihovničky.
  • Čas na relax – dostaneš 5 týdnů dovolené, pár dnů na zotavenou (aka sick days) a když budeš chtít, můžeš pracovat částečně i z domova.
  • Spoustu benefitů – stravenky jsou klasika, ale můžeš mít třeba i flexibilní pracovní dobu, multisport kartu za zvýhodněnou cenu a psího parťáka klidně u nás v kanceláři.
  • Skvělou partu lidí – rádi spolu trávíme čas i mimo zdi kancelářské. Jezdíme na vodu, hrajeme volejbal a badminton, zapíjíme pátky…

Kde sídlíme:

  • Praha – Smíchov

Kam se ozvat:

Pokud tě naše nabídka zaujala, můžeš teď zaujmout ty nás. Pošli na dominik.liebezeit@h1.cz nebo na LinkedIn svoje CV a připoj pár slov o tom, proč bychom měli vybrat právě tebe. Už teď se těšíme!

Prohlášení:

„Odesláním svého životopisu uděluji společnosti H1.cz se sídlem Rozkošného 5, 150 00 Praha 5, IČ 27401944, zapsáné v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 110180, souhlas aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2019/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o zrušení směrnice 95/45/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) zpracovává osobní údaje obsažené v životopisu. A to za účelem uskutečnění výběrového řízení a personální evidenci v potřebném rozsahu. H1.cz použije osobní údaje obsažené v životopise výhradně k uskutečnění výběrového řízení a personální evidenci a tyto údaje nepředá třetím osobám. Udělený souhlas může být kdykoli odvolán doporučeným dopisem doručeným na adresu společnosti. Osobní údaje se sbírají na dobu 3 let.“

S kým budeš pracovat ?

Seznam se se svým šéfem

Dominik Liebezeit
Dominik Liebezeit

Dominik dokáže číst v matrixu a chápat myšlení vyhledávacích robotů. Díky tomu ví, jak je přesvědčit, aby si oblíbily vaše stránky a postrčily vás ve výsledcích vyhledávání. Stanoví vhodnou linkbuildingovou strategii a zajistí její exekutivu. Protože ví, že návštěvnost není všechno, vyladí váš web také z hlediska UX, aby se na něm uživatelé neztráceli a cítili se dobře.

Mezi klienty, pro které pracuje, patří firmy jako innogy, UPC, T-Mobile či Tesco. I vzhledem ke svému vzrůstu razí heslo, že na velikosti nezáleží, tím spíše ne v online prostředí. Proto rád pomůže i malým firmám, aby byly lépe vidět, návštěvníky proměňovaly v zákazníky a třeba se jednoho dne staly další velkou firmou.

Jak se stát součástí Hájedničky?

S uchazeči jednáme vždy fér

1
Odpovíte na vysněnou pozici a přidáte svoje CV
2
My se vám ozveme a domluvíme si schůzku
3
Potkáme se a vy nám ukážete, co ve vás vězí
4
Zadáme vám úkol z vašeho oboru
5
Pokud to dobře dopadne, pak vítejte v Hájedničce!

Napište nám

My se vám ozveme zpět

Kontaktní formulář

Ochrana proti spamu, napište číslo ctyřicet dva.
Tato položka je povinná.
Tato položka je povinná.
Tato položka je povinná. E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com).
Zadání neodpovídá formátu telefonního čísla (např. +420 123 456 789)
×

Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.

* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.