Dostali jste na starost firemní stránky, blog i profil na Facebooku? Bez obav, to zvládnete! Ukážeme vám, jak přesvědčit běžného čtenáře, zvídavého novináře i algoritmus vyhledávače, že je váš obsah opravdu dobrý. Nejdůležitější zásady copywritingu, PR a sítí vás naučíme za 1 den.
Protože, když nemáte pevné základy, je to boj – často dokonce trojboj. Marketingoví specialisté, zvláště ti v malých firmách, musejí umět od všeho trochu: Zvládnout napsat tiskovku, článek na web i tvořit obsah na sítě. My vás vše naučíme. Naše školení získáte pevné základy pro svoji práci a spolu s nimi i jistotu, že to zvládnete.
Dozvíte se, jak fungují vyhledávače, jak souvisí kvalitní obsah a SEO a co v online světě funguje nejlépe.
Dostanete nejen spoustu rad, co (ne)dělat, ale i tipy, jak snadno na jednoduchou grafiku nebo publikační plán.
Ukážeme vám, jak psát titulky a perexy, jak texty správně naformátovat nebo jak si to nepošlapat u vyhledávačů.
Společně vyladíme tiskovky pro online prostředí, probereme, jak postupovat při komunikaci s novináři, a povíme si, co je v PR „trojský kůň“.
Ukážeme vám nástroje, které vám jako správci obsahu usnadní práci a ušetří čas. Často jsou navíc k mání zdarma. Povíme si i něco málo o e‑mailingu, nejčastějších pravopisných „peklech“ a dáme vám tipy na skvělé knížky, přednášky a další zdroje, které vám se vším pomohou.
Základy online prostředí
Základy copywritingu
Základy copywritingu na soc. sítích
Tvorba publikačního plánu
Práce s textem a microcopy
…který chce získat pevné základy.
…na kterého ve firmě padly sítě, web i psaní článků.
…který chce zatím všechno zvládnout sám.
…který chce vědět víc o online principech.
Jakub Stanjura
Copywriter
Kuba vystudoval učitelství angličtiny a češtiny, ještě před státnicemi ho ale zlákal svět copywritingu. Láska k oběma jazykům mu zůstala dodnes a rád vám v nich otextuje cokoliv, co bude potřeba – od webů až po obsah na sociální sítě.
Jana Dorčáková
Copywriter
Jana vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě. Dlouhá léta pracovala jako novinářka, teď je z ní copywriterka s přesahem do UX designu. Vytvoří vám publikační plán na míru i tlačítka, na která vaši zákazníci kliknou.
Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.
Co je v ceně | tištěné podklady, certifikát, oběd, občerstvení |
Počet účastníků | maximálně 16 |
Rozsah školení | začátek v 10:00, konec v 17:00 |
Potřebné znalosti | žádné |
Vlastní počítač | není nutný, pouze doporučujeme |
10 % | Opakované školení (do 6 měsíců) |
20 % | Stávající klienti H1.cz |
40 % | Studenti |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
23.03.2023 | 10:00 - 17:00 | Objednat školení |
23.05.2023 | 10:00 - 17:00 | Objednat školení |
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.