H1 logo
Do košíku 0
Eva Nyklesová

Workshop reklamy na Facebooku I.

Pro začátečníky

Placená propagace na Facebooku patří k základům online marketingu. Protože je dnes organický dosah jen 8 % a dál klesá, je nezbytné tvořit kvalitní obsah a ten propagovat. S námi se naučíte, jak efektivně využít cílení a všechny další možnosti, které Facebook nabízí, ve svůj prospěch.

Objednat školení

Co se na školení naučíte?

Co je to Facebook

Dozvíte se, jak tato sociální síť vznikla a jak se na ní vyvíjelo využití placené reklamy.

Zda Facebook vůbec potřebujete

Ukážeme si, kdy je vhodné používat placenou propagaci na Facebooku a kdy je dobré se věnovat organickým příspěvkům, protože placená propagace smysl nedává. 

Jaké možnosti reklama na Facebooku nabízí

Společně si projdeme a vysvětlíme všechny základní možnosti, které reklama na Facebooku nabízí. 

Jak funguje reklama na Facebooku

Vysvětlíme a prakticky si ukážeme základní principy tvorby a fungování reklamy na FB.

 

Co je Bussiness Manager a jak na něj

Prakticky si ukážeme, kde a jak nastavovat kampaně na Facebooku a proč vám tlačítko Boost opravdu nestačí.

A to není všechno…

Ukážeme vám věci, na které v nápovědě nenarazíte. Vycházíme z reálné praxe lidí, kteří s Facebookem začínali, a z reálných klientů, a to nejen těch s (téměř) neomezenými rozpočty, ale i klientů malých, kteří investují poměrně nízké částky. I s malým rozpočtem se totiž při správném nastavení dají dělat velké věci.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Osvícený PPCčkař

... který ví, že svět nekončí v Google Ads a v Skliku.

Začínající specialista

... který si potřebuje prakticky osvojit základy.

Správce, majitel e-shopu

... a záleží vám na tom, aby váš byznys vydělával.

Online markeťák

... který chce zjistit, jak reklama na FB funguje.

Školením vás provede

Eva Nyklesová

Performance & Branding Unit Leader

Vše, co jste chtěli vědět o lektrovi, ale báli jste se zeptat

Eva Nyklesová

Eva má jako Performance Advertising Specialist na starosti ty největší klienty, jako jsou Exim Holding nebo Avon. Každý měsíc proteče skrze kampaně, které spravuje, rozpočet téměř 200 tisíc dolarů.

Její největší pracovní láskou jsou YouTube kampaně, však také patří do týmu Google YouTube Guru. Kromě toho si poradí s nastavováním a laděním PPC kampaní napříč mnoha systémy, včetně systémů Double Click Manager a DoubleClick for Search.

Pokud někdy do Hájedničky zavítáte, pak vězte, že Evy pracovní místo snadno poznáte: A to díky zvýšené koncentraci jednorožců.

Pro začátečníky

H1.cz, Praha 5

Workshop reklamy na Facebooku I.


2 950 Kč bez DPH
3 599 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, občerstvení, certifikát
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek ve 13:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
30 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Petra Vomočilová.

Termíny školení

28.02.2019 13:00 - 17:00 Objednat školení
19.03.2019 13:00 - 17:00 Objednat školení
16.04.2019 13:00 - 17:00 Objednat školení
23.05.2019 13:00 - 17:00 Objednat školení
18.06.2019 13:00 - 17:00 Objednat školení

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.