H1 logo
Do košíku 0
Kuba Drahokoupil - lektor analytiky | H1.cz
Jakub Drahokoupil

Školení Google Analytics I.

Pro začátečníky

Na školení se naučíte jednoduše vyhodnocovat návštěvnost webu, efektivitu kampaní i marketingových investic. Dále si osvojíte technologické základy vzniku dat v Google Analytics a zjistíte, jaká jsou doporučená nastavení měření.

Objednat školení

Proč přijít na školení

Protože vás nebudeme nudit zbytečnou teorií, ale společně se budeme učit na reálných a praktických příkladech z agenturního i projektového prostředí. Zkušenosti, rady a tipy získáte od zkušeného marketingového manažera, který řídí jednotlivé dílčí kampaně i celé projekty.

Co se na školení naučíte

Nutné a nezbytné základy Google Analytics

 

Jak nastavit Google Analytics pro nový, ale i pro stávající projekt

 

Jaký je význam jednotlivých reportů v Google Analytics

 

Jak ověřit, zda reporty od vaší agentury nebo od členů týmu dávají smysl

 

Jak označovat kampaně pomocí UTM parametrů

 

Jak vyhodnotit reálný přínos kampaní a marketingových investic

 

Kde hledat a najít slabá místa vašeho webu, ať už z pohledu obsahu, nebo použitelnosti

 

A to není všechno…

V rámci školení od nás dostanete bonusové materiály, díky kterým si budete vždycky vědět rady s nastavením a vyhodnocováním kampaní. Získáte také seznam doporučených nástrojů pro zjednodušení práce.

A v závěru školení se také dozvíte, jak na dokonalý dotaz v Google Analytics ve 3 krocích.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Marketingový specialista, projektový manažer nebo webmaster

... který při práci vyhodnocuje návštěvnost, efektivitu webu a návratnost investice.

Začátečník, nebo středně pokročilý uživatel

... který si není jistý, jak Google Analytics použít a vyvozovat z nich praktické důsledky.

Školením vás provede

Kuba Drahokoupil - lektor analytiky | H1.cz

Jakub Drahokoupil

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Jakub Drahokoupil

Webová analytika Jakuba pohltila už v roce 2007. Data a analytiku považuje za základ veškerých marketingových a obchodních aktivit a rád přichází s možnostmi a nápady, jak data mohou pomoci konkrétním obchodním a marketingovým cílům klientů a jak na základě dat jednotlivé aktivity vhodně propojit. Součástí Hájedničky se stal roku 2013 a spolupracuje s ní převážně na velkých projektech. V současnosti je na volné noze.

Má zkušenosti s prací pro malé i velké e-commerce projekty (Queens, Heureka, ZOOT, Kasa aj.), telekomunikační operátory (T-Mobile, O2, Vodafone), bankovní instituce, pojišťovny aj.

Největší pracovní radost: Možnost neustále se něco učit, protože business každého klienta je jedinečný a je třeba k němu tak přistupovat.

Pro začátečníky

H1.cz, Praha 5

Školení Google Analytics I.


3 950 Kč bez DPH
4 780 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, certifikát, občerstvení
Počet účastníků maximálně 15
Rozsah školení začátek ve 14:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
40 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Petra Vomočilová.

Termíny školení

02.10.2019
09.10.2019
14:00 - 17:00
14:00 - 17:00
Objednat školení
06.11.2019
13.11.2019
14:00 - 17:00
14:00 - 17:00
Objednat školení
02.12.2019
09.12.2019
14:00 - 17:00
14:00 - 17:00
Objednat školení

Reference

Co říkají účastníci

Školíme jen to, co sami děláme.
Teorii vždy ředíme co největším množstvím praxe.

Školení mi pomohlo zorientovat se v problematice. Děkuji!

Ondřej Janoušek

Generali Development

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.