H1 logo
Do košíku 0
Pavel Brecik

Školení Google Analytics pro pokročilé

Pro pokročilé

Kurz je určený všem, kteří už vědí, co je Uživatel, Návštěva a že dobrý/zlý Bounce rate neexistuje :).

Objednat školení

Proč přijít na školení

Protože všechna data a informace budou vycházet z praktických příkladů a protože bez segmentace je opravdu náročné se hluboko ponořit do dat.

Na školení si vysvětlíme, jak GA připočítává konverze k marketingovým kanálům. Pobavíme se, proč je last-click model v praxi těžko použitelný. Ukážeme si, jak pracovat s vlastními reporty, co jsou rozsahy a jak silná technika je segmentace.

Co se na školení naučíte

Jak pracovat s asistovanými konverzemi


Jak zjistit, jaká je pozice kanálů v konverzní cestě


Co jsou rozsahy a že bez jejich znalosti není možné správně postavit vlastní report


Že regulární výrazy dokážou někdy ušetřit pár hodin času


Jak se dá pomocí segmentace dopracovat až na segment o velikosti 1 uživatele


Že rozdíly v počtu konverzí mezi rozhraním Facebooku a Google Analytics jsou normální


A to není všechno…

Školení je vedeno formou otevřené diskuze, kde v ideálním případě rozebíráme problémy účastníků kurzu, případně je během školení velký prostor pro kladení dotazů týkajících se vašeho byznysu. Tuto část hodnotí absolventi kurzu jako nejpřínosnější.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste…

Marketingový specialista, projektový manažer, webmaster

…který při práci vyhodnocuje návštěvnost, efektivitu a návratnost investice.

Nadšenec do dat

…který chce porozumět webovým datům do hloubky.

Začátečník, nebo středně pokročilý uživatel

…který si není jistý, jak Google Analytics použít a vyvozovat z nich praktické důsledky.

Školením vás provede

Pavel Brecik

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Pavel Brecik

S čísly mu to šlo vždycky dobře. A i když se jimi zabývá celé dny, ví, že pro klienty jsou mnohem důležitější informace za nimi. Při svojí práci se proto snaží dodržovat princip hledání byznysově přínosných dat, která pomáhají webům růst a plnit nastavené cíle.

Ať už se s Pavlem potkáte při školení, nebo vám bude pomáhat s implementací měření, budete společně hledat odpovědi na otázky „jak“ a „proč“. Samotná čísla jsou jen nástroj.

S webovou analytikou začínal ve firmě AVG Technologies, později pracoval v největší české agentuře H1.cz a momentálně působí v Mall Group, kde má na starosti webovou analytiku na holdingové úrovni. Jako úplatky přijímá rašelinovou whisky a kyselé espresso.

Pro pokročilé

Bubenská 1477/1, 170 00 Praha 7

Školení Google Analytics pro pokročilé


Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, občerstvení, oběd, certifikát
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek ve 14:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti základní zkušenosti práce s Google Analytics, základní znalost HTML
Vlastní počítač nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
40 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Reference

Co říkají účastníci

Školíme jen to, co sami děláme.
Teorii vždy ředíme co největším množstvím praxe.

Jste jedničky.

Jan Štěpánek

Honzovy longboardy

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.