Influencer marketing je už pár let hitem. A ještě nějaký rok určitě bude. Tak místo reklamy v novinách nebo u silnice spojte svou značku s celebritou, která vás i váš brand proslaví! Pojďte do toho s námi a my vám prozradíme, jak spolupracovat s influencery.
Dozvíte se, který influencer je pro vás a vaši značku nejvhodnější a jak a kde ho najdete. Povíme si i to, jak a s čím ho oslovit, aby na vaši nabídku nadšeně kývnul.
Zjistíte, jaké existují možnosti spolupráce s influencery a která z nich je pro vás ta pravá.
V dnešní době už zadarmo ani influencer nehrabe. Přiblížíme si proto, jaké jsou možnosti „financování“ influencerských kampaní a kolik vás tak zhruba podobná spolupráce může stát.
„Storýčkem“ trendy zpěváka s vaším produktem to rozhodně nekončí. Naučíme se, jak influencerské kampaně vyhodnocovat a jak poznáte, kdy a jestli jsou pro vás smysluplné nejen z hlediska rozpočtu.
Společně se podíváme na aktuální trendy, které se infuencerských kampaní týkají. Tedy na to, kteří influenceři, formáty spolupráce a jaký obsah teď aktuálně frčí. A budeme také konkrétní – na našich vlastních zkušenostech si ukážeme, kteří influenceři jsou správní parťáci a u čeho se mít na pozoru.
…a chcete získat rozhled nad influencer marketingem.
…který ví, že influenceři teď prostě frčí.
…kterého zajímá, jak efektivně zvyšovat povědomí o svém brandu.
…který chce rozvíjet své klienty.
…který drží krok s trendy.
Vítězslav Klement
Head of Social
Vystudovaný makroekonom se hned po škole vydal cestou online marketingu, tvorby obsahu a sociálních sítí. Od roku 2013 je spojen s mediální agenturou GroupM, kde si prošel hned několika pozicemi, při kterých se dostal k práci pro největší klienty v České republice.
Vedl celý tým specialistů, pečující nejen o sociální sítě globálních klientů a vypracovával komunikační strategie pro značky jako ŠKODA Auto, Red Bull, L ´Oréal nebo Unilever.
Během svého působení v GroupM absolvoval zahraniční stáže v Dubaji a Madridu, pravidelně přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze a aktuálně z pozice Social Skillheada dohlíží na disciplínu social content & performance napříč všemi GroupM agenturami.
Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.
Co je v ceně | tištěné podklady, certifikát, občerstvení, oběd |
Počet účastníků | maximálně 16 |
Rozsah školení | začátek v 13:00, konec v 17:00 |
Potřebné znalosti | žádné |
Vlastní počítač | není potřeba |
10 % | Opakované školení (do 6 měsíců) |
20 % | Stávající klienti H1.cz |
40 % | Studenti |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
27.04.2023 | 14:00 - 17:00 | Objednat školení |
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.