H1 logo
Do košíku 0
Vítězslav Klement

Školení: Jak na Instagram

Pro začátečníky

Firemní profil na Instagramu je dnes regulérní kanál online marketingu. A tak by se k němu mělo přistupovat. Zapomeňte na větu „Máme ho jen proto, že ho mají všichni okolo“ a řešte jeho správu strategicky a tak, aby vaše snažení mělo efekt.

Objednat školení

Proč přijít na školení Instagramu?

Protože Instagram je druhou nejsilnější sociální sítí v Česku. A i přesto ho jen málokterá firma využívá efektivně. Protože právě na něm žije vaše cílovka. A dost možná o vás zatím ani netuší. Protože 16 % uživatelů ve věku 16 až 34 let se o nové značce dozví právě na Instagramu

Protože Instagram je nejlepší platforma pro komunikaci s generací Z, která si svoje lovebrandy právě hledá. Protože Instagram se neustále vyvíjí, mění a je třeba se změnám přizpůsobit a využít je ve svůj prospěch. Ukážeme vám směr.

Co se na školení naučíte?

Pevné základy a důležité informace

 … o druhé nejvýznamnější sociální síti v Česku

Vše o správném založení, a především nastavení firemního profilu


Jak využít algoritmy

 … a „chování“ Instagramu a jeho uživatelů při přípravě strategie

Jaké typy obsahu Instagram aktuálně podporuje

 … a jak obsah vytvářet

Proč a jak dát dohromady publikační plán


Jak fungují reklamy na Instagramu

 … a v čem vám mohou pomoct

Jaké jsou reklamní formáty, cíle a možnosti kampaní na Instagramu


Založit a spravovat Business Manager

…nástroj nezbytný pro tvorbu reklam

Nastavovat reklamy na Instagramu, včetně "storýček


A to není všechno…

Chcete se dozvědět, jak influenceři vytvářejí tak krásná stories? Ukážeme vám, jak na ně. Těšit se můžete na příklady z praxe, ukázky aplikací, které vám usnadní práci, a spoustu dalších postřehů a vychytávek. 

A slyšeli jste o novince Instagram Shopping? Taky o tom si budeme povídat…

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Správce sociálních sítí

…který hledá inspiraci pro správu Instagramu.

Marketér a manažer

…a chcete rozumět dodavatelům a kvalitě jejich práce.

Majitel e-shopu

…který hledá nové cesty ke svým zákazníkům.

Nadšenec do sítí

…který chce mít přehled o aktuálních trendech.

Školením vás provede

Vítězslav Klement

Head of Social

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Vítězslav Klement

Vystudovaný makroekonom se hned po škole vydal cestou online marketingu, tvorby obsahu a sociálních sítí. Od roku 2013 je spojen s mediální agenturou GroupM, kde si prošel hned několika pozicemi, při kterých se dostal k práci pro největší klienty v České republice. Vedl celý tým specialistů, pečující nejen o sociální sítě globálních klientů a vypracovával komunikační strategie pro značky jako ŠKODA Auto, Red Bull, L ´Oréal nebo Unilever.

Během svého působení v GroupM absolvoval zahraniční stáže v Dubaji a Madridu, pravidelně přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze a aktuálně z pozice Social Skillheada dohlíží na disciplínu social content & performance napříč všemi GroupM agenturami.

Pro začátečníky

Bubenská 1477/1, 170 00 Praha 7

Školení: Jak na Instagram


3 290 Kč bez DPH
3 981 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, certifikát, občerstvení
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek ve 13:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač nutný + vlastní telefon

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
40 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 723 188 915 na příjmu Ivana Courtonová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Termíny školení

20.06.2023 13:00 - 16:00 Objednat školení

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.