Naučte se vizualizovat data tak, abyste se v nich neztratili. Správně vyhodnocená kampaň znamená dobře využitou investici, která se vyplatí. Na školení se naučíte, jak vytvářet automatizované nebo statické reporty pomocí bezplatného nástroje Google Data Studio. Celodenní kurz vám ukáže, jak jednoduše vizualizovat data tak, jak potřebujete.
Třeba proto, že chcete mít přehled a pořádek ve svých datech a automatizovat proces pravidelného měsíčního nebo týdenního reportingu. Zdlouhavé ruční vyplňování tabulek už do 21. století zkrátka nepatří. Data Studio nabízí více než 200 konektorů, díky kterým můžete automatizovaně vizualizovat data z nástrojů od Google, reklamních systémů, sociálních sítí, databází a dalších zdrojů dat. S Data Studiem tak budete mít svá data a reporty přehledné a vždy po ruce.
Naučíte se, jak nastavit vlastní vzhled a vizualizovat data v rychlých přehledech, grafech, tabulkách nebo mapách.
Společně napojíme datové zdroje pro automatizovaný i statický dashboard. Vytvoříme dashboardy s nejdůležitějšími metrikami, nastavíme si vlastní (kalkulované) metriky nebo vytvoříme vlastní filtry.
Dozvíte se, jak data porovnat s předchozím obdobím, využít interaktivní možnosti filtrování dat nebo si udělat obrázek o tom, jak si vedete v porovnání s konkurencí.
Zjistíte, jak můžete vytvořený report sdílet, zabezpečit, nastavit automatické odesílání na e‑mail nebo sledovat jeho využívání pomocí Google Analytics.
Společně se podíváme na to, jak napojit datové zdroje do existujících dashboardů pro Google Analytics, Google Ads a Sklik.
Podmínkou pro účast na kurzu je vlastní účet Google, který využijeme v rámci Data Studia a Tabulek Google. Pro praktické ukázky a vytváření vlastních reportů je podmínkou mít vlastní účet napojený v nástrojích Google Analytics (práva: číst & analyzovat a vyšší), Google Ads (práva: administrátor účtu) a mít přístup do Sklik s právem administrátor účtu (budeme potřebovat Token) s daty alespoň za poslední měsíc. Ze školení budete odcházet s vlastními reporty v Google Data Studiu.
…který chce načerpat pevné základy, rady a tipy, aby mu šla práce od ruky.
…který chce ze svých dat vytěžit co nejvíc.
…který chce mít přehled o více aktivitách na jednom místě.
Marek Herel
Web Analytics Specialist
Marek do Hájedničky přišel z mezinárodní přepravní společnosti, kde měl na starosti vedení PPC kampaní, správu sociálních sítí a webů, analytiku, vývoj a nasazení chatbota nebo kompletní zpracování návrhu zákaznické samoobsluhy. Je velkým fanouškem nástrojů od Google a redakčního systému Wordpress, se kterým umí divy.
V Hájedničce se věnuje především webové analytice, reportingu a automatizaci, ve kterých se cítí jako ryba ve vodě a neustále hledá nové způsoby, jak se posunout ještě dál. Na starosti má reporting například pro Centropol, Provident, Budějovický Budvar nebo Electroworld.
Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.
Co je v ceně | tištěné podklady, certifikát, občerstvení, oběd |
Počet účastníků | maximálně 5 |
Rozsah školení | začátek v 10:00, konec v 17:00 |
Potřebné znalosti | žádné |
Vlastní počítač | ano |
10 % | Opakované školení (do 6 měsíců) |
20 % | Stávající klienti H1.cz |
40 % | Studenti |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
10.05.2023 | 10:00 - 17:00 | Objednat školení |
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.