H1 logo
Do košíku 0
Marek Herel

Školení: Jak na Data Studio pro začátečníky

Pro začátečníky

Naučte se vizualizovat data tak, abyste se v nich neztratili. Správně vyhodnocená kampaň znamená dobře využitou investici, která se vyplatí. Na školení se naučíte, jak vytvářet automatizované nebo statické reporty pomocí bezplatného nástroje Google Data Studio. Celodenní kurz vám ukáže, jak jednoduše vizualizovat data tak, jak potřebujete.

Objednat školení

Proč přijít na školení?

Třeba proto, že chcete mít přehled a pořádek ve svých datech a automatizovat proces pravidelného měsíčního nebo týdenního reportingu. Zdlouhavé ruční vyplňování tabulek už do 21. století zkrátka nepatří. Data Studio nabízí více než 200 konektorů, díky kterým můžete automatizovaně vizualizovat data z nástrojů od Google, reklamních systémů, sociálních sítí, databází a dalších zdrojů dat. S Data Studiem tak budete mít svá data a reporty přehledné a vždy po ruce.

Co se na školení naučíte?

Vytvoříte si vlastní dashboardy

Naučíte se, jak nastavit vlastní vzhled a vizualizovat data v rychlých přehledech, grafech, tabulkách nebo mapách.

Napojíte a nastavíte datové zdroje

Společně napojíme datové zdroje pro automatizovaný i statický dashboard. Vytvoříme dashboardy s nejdůležitějšími metrikami, nastavíme si vlastní (kalkulované) metriky nebo vytvoříme vlastní filtry.

Jak z dat dostat to, co potřebujete

Dozvíte se, jak data porovnat s předchozím obdobím, využít interaktivní možnosti filtrování dat nebo si udělat obrázek o tom, jak si vedete v porovnání s konkurencí.

Jak sdílet vytvořený report a další vychytávky

Zjistíte, jak můžete vytvořený report sdílet, zabezpečit, nastavit automatické odesílání na e‑mail nebo sledovat jeho využívání pomocí Google Analytics.

A to není všechno…

Společně se podíváme na to, jak napojit datové zdroje do existujících dashboardů pro Google Analytics, Google Ads a Sklik.

Podmínkou pro účast na kurzu je vlastní účet Google, který využijeme v rámci Data Studia a Tabulek Google. Pro praktické ukázky a vytváření vlastních reportů je podmínkou mít vlastní účet napojený v nástrojích Google Analytics (práva: číst & analyzovat a vyšší), Google Ads (práva: administrátor účtu) a mít přístup do Sklik s právem administrátor účtu (budeme potřebovat Token) s daty alespoň za poslední měsíc. Ze školení budete odcházet s vlastními reporty v Google Data Studiu.



Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Začínající online markeťák

…který chce načerpat pevné základy, rady a tipy, aby mu šla práce od ruky.

PPC nebo SEO specialista

…který chce ze svých dat vytěžit co nejvíc.

Manažer nebo majitel e-shopu

…který chce mít přehled o více aktivitách na jednom místě.

Školením vás provede

Marek Herel

Web Analytics Specialist

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Marek Herel

Marek do Hájedničky přišel z mezinárodní přepravní společnosti, kde měl na starosti vedení PPC kampaní, správu sociálních sítí a webů, analytiku, vývoj a nasazení chatbota nebo kompletní zpracování návrhu zákaznické samoobsluhy. Je velkým fanouškem nástrojů od Google a redakčního systému Wordpress, se kterým umí divy.

V Hájedničce se věnuje především webové analytice, reportingu a automatizaci, ve kterých se cítí jako ryba ve vodě a neustále hledá nové způsoby, jak se posunout ještě dál. Na starosti má reporting například pro Centropol, Provident, Budějovický Budvar nebo Electroworld.

Pro začátečníky

Praha 7

Školení: Jak na Data Studio pro začátečníky


Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, certifikát, občerstvení, oběd
Počet účastníků maximálně 5
Rozsah školení začátek v 10:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač ano

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
40 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.