H1 logo
Do košíku 0
Marek Herel

Školení: Jak na Data Studio pro pokročilé

Pro pokročilé

Naučte se pokročilé techniky pro vizualizaci dat tak, abyste v nich měli vše ke své spokojenosti a potřebám. Na školení se naučíte, jak vytvářet pokročilé metriky a spojit datové zdroje pro automatizované reporty v nástroji Google Data Studio. Celodenní kurz vám ukáže, jak jednoduše vizualizovat data spojená z více zdrojů tak, aby se vám s nimi lépe pracovalo.

Objednat školení

Proč přijít na školení?

Možná už se trochu znáte a nevíte, jak dál, aby vám práce šla skutečně od ruky. Data Studio nabízí více než 500 konektorů, díky kterým můžete automatizovaně vizualizovat data z nástrojů od Google, reklamních systémů, sociálních sítí, databází a dalších zdrojů dat. Školení vám ukáže, jak zvládnout napojení různých datových zdrojů a podmanit si pravidelný týdenní i měsíční reporting, na který bude radost pohledět.

Co se na školení naučíte?

Nastavíte si měsíční budget

Naučíte se, jak nastavit měsíční budget pro hlídání čerpání budgetu v aktuálním měsíci.

Vytvoříte pokročilé metriky

Zjistíte, jak nastavit kalkulované pole pro výpočet Run Rate nákladů pro aktuální měsíc nebo nastavení upozornění pro případ vyšších nákladů v aktuálním měsíci.

Spojíte a nastavíte datové zdroje

Společně spojíme datové zdroje pro automatizovaný dashboard. Vytvoříme dashboardy pro Google Analytics a pro spojené zdroje Google Ads a Sklik s nejdůležitějšími metrikami podle týdnů, měsíců nebo typů kampaní.

Odcházíte s vlastními reporty

Ze školení budete odcházet s vlastními reporty pro Google Analytics, Google Ads a Sklik v Google Data Studiu podle šablony od H1.cz.

A to není všechno…

Podmínkou pro účast na kurzu je vlastní účet Google, který využijeme v rámci Data Studia a Tabulek Google. Pro praktické ukázky a vytváření vlastních reportů je podmínkou mít vlastní účet napojený v nástrojích Google Analytics (práva: číst & analyzovat a vyšší), Google Ads (práva: administrátor účtu) a mít přístup do nástroje Sklik s právem administrátora účtu (budeme potřebovat Token) s daty alespoň za poslední měsíc.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Začínající online markeťák

…který chce prohloubit své znalosti, aby mu šla práce pěkně od ruky.

PPC nebo SEO specialista

…který chce ze svých dat vytěžit víc než jen základ.

Manažer nebo majitel e-shopu

…který chce mít přehled o více aktivitách na jednom místě.

Školením vás provede

Marek Herel

Web Analytics Specialist

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Marek Herel

Marek do Hájedničky přišel z mezinárodní přepravní společnosti, kde měl na starosti vedení PPC kampaní, správu sociálních sítí a webů, analytiku, vývoj a nasazení chatbota nebo kompletní zpracování návrhu zákaznické samoobsluhy. Je velkým fanouškem nástrojů od Google a redakčního systému Wordpress, se kterým umí divy.

V Hájedničce se věnuje především webové analytice, reportingu a automatizaci, ve kterých se cítí jako ryba ve vodě a neustále hledá nové způsoby, jak se posunout ještě dál. Na starosti má reporting například pro Centropol, Provident, Budějovický Budvar nebo Electroworld.

Pro pokročilé

Praha 7

Školení: Jak na Data Studio pro pokročilé


Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, certifikát, občerstvení, oběd
Počet účastníků maximálně 5
Rozsah školení začátek v 10:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti orientace v Google Data Studio
Vlastní počítač ano

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
40 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Lucie Kinkor. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.