Naučte se pokročilé techniky pro vizualizaci dat tak, abyste v nich měli vše ke své spokojenosti a potřebám. Na školení se naučíte, jak vytvářet pokročilé metriky a spojit datové zdroje pro automatizované reporty v nástroji Google Data Studio. Celodenní kurz vám ukáže, jak jednoduše vizualizovat data spojená z více zdrojů tak, aby se vám s nimi lépe pracovalo.
Možná už se trochu znáte a nevíte, jak dál, aby vám práce šla skutečně od ruky. Data Studio nabízí více než 500 konektorů, díky kterým můžete automatizovaně vizualizovat data z nástrojů od Google, reklamních systémů, sociálních sítí, databází a dalších zdrojů dat. Školení vám ukáže, jak zvládnout napojení různých datových zdrojů a podmanit si pravidelný týdenní i měsíční reporting, na který bude radost pohledět.
Naučíte se, jak nastavit měsíční budget pro hlídání čerpání budgetu v aktuálním měsíci.
Zjistíte, jak nastavit kalkulované pole pro výpočet Run Rate nákladů pro aktuální měsíc nebo nastavení upozornění pro případ vyšších nákladů v aktuálním měsíci.
Společně spojíme datové zdroje pro automatizovaný dashboard. Vytvoříme dashboardy pro Google Analytics a pro spojené zdroje Google Ads a Sklik s nejdůležitějšími metrikami podle týdnů, měsíců nebo typů kampaní.
Ze školení budete odcházet s vlastními reporty pro Google Analytics, Google Ads a Sklik v Google Data Studiu podle šablony od H1.cz.
Podmínkou pro účast na kurzu je vlastní účet Google, který využijeme v rámci Data Studia a Tabulek Google. Pro praktické ukázky a vytváření vlastních reportů je podmínkou mít vlastní účet napojený v nástrojích Google Analytics (práva: číst & analyzovat a vyšší), Google Ads (práva: administrátor účtu) a mít přístup do nástroje Sklik s právem administrátora účtu (budeme potřebovat Token) s daty alespoň za poslední měsíc.
…který chce prohloubit své znalosti, aby mu šla práce pěkně od ruky.
…který chce ze svých dat vytěžit víc než jen základ.
…který chce mít přehled o více aktivitách na jednom místě.
Marek Herel
Web Analytics Specialist
Marek do Hájedničky přišel z mezinárodní přepravní společnosti, kde měl na starosti vedení PPC kampaní, správu sociálních sítí a webů, analytiku, vývoj a nasazení chatbota nebo kompletní zpracování návrhu zákaznické samoobsluhy. Je velkým fanouškem nástrojů od Google a redakčního systému Wordpress, se kterým umí divy.
V Hájedničce se věnuje především webové analytice, reportingu a automatizaci, ve kterých se cítí jako ryba ve vodě a neustále hledá nové způsoby, jak se posunout ještě dál. Na starosti má reporting například pro Centropol, Provident, Budějovický Budvar nebo Electroworld.
Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.
Co je v ceně | tištěné podklady, certifikát, občerstvení, oběd |
Počet účastníků | maximálně 5 |
Rozsah školení | začátek v 10:00, konec v 17:00 |
Potřebné znalosti | orientace v Google Data Studio |
Vlastní počítač | ano |
10 % | Opakované školení (do 6 měsíců) |
20 % | Stávající klienti H1.cz |
40 % | Studenti |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
28.02.2023 | 10:00 - 17:00 | Objednat školení |
25.05.2023 | 10:00 - 17:00 | Objednat školení |
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.