Zapomeňte na „SEO pravěk“, kdy byl link building synonymem pro nekvalitní PR články, zápisy do katalogů a nekonečné patičky. Na školení vám ukážeme, jak si „moderním“ link buldingem udělat očko nejen u vyhledávačů, ale i u vašich potenciálních zákazníků.
Protože vás poctivý přístup k link buildingu může posunout ve výsledcích vyhledávání a výrazně zvýšit příliv návštěvníků na váš web. Rozdíl mezi 3. pozicí a 3. stránkou ve výsledcích vyhledávání je totiž stejný jako rozdíl mezi obchodem na hlavní nákupní třídě a krámkem v té nejzapadlejší uličce.
Zjistíte, jak na zpětné odkazy hledí vyhledávače. Co považují za kvalitní zpětný odkaz a co za odpad bez relevance.
Dozvíte se, co jsou to anchor texty, jak by (ne)měly vypadat, i to, co se stane, když si dáte práci s jejich úpravou napříč webem.
Dozvíte se, co je to link juice, jaký je rozdíl mezi dofollow a nofollow odkazem a proč třeba patička není ideální místo pro odkaz.
Seznámíte se se zakázanými technikami, které možná v dobré víře děláte, ale za které vás Google klepne přes prsty a sestřelí ve výsledcích vyhledávání.
Připomeneme si „pravěké“ metody, jako byly odkazové farmy. Vysvětlíme, jak fungovala aktualizace algoritmu Penguin, a přiblížíme moderní trendy.
Naučíte se využívat bezplatné nástroje od Googlu, dozvíte se, k čemu a jak konkrétně využít ahrefs nebo MOZ Opensite Explorer.
Ukážeme vám, jak pracovat s vyhledávacími operátory, i to, jak se dá (nejen) pro link building využít Marketing Miner. Řekneme si, jak odhalit a opravit nefunkční odkazy a třeba i to, jak získat zpětný odkaz z webu vašeho největšího konkurenta.
…na webech, které spravujete.
…o vašich stránkách, produktech, službách.
…a nedělat ho překonaným způsobem.
…a zjistit, jak to (správně) funguje dnes.
Dominik Liebezeit
SEO & UX Consultant
Dominik dokáže číst v matrixu a chápat myšlení vyhledávacích robotů. Díky tomu ví, jak je přesvědčit, aby si oblíbily vaše stránky a postrčily vás ve výsledcích vyhledávání. Aby vaše stránky byly opravdu vidět, stanoví vhodnou linkbuildingovou strategii a zajistí její exekutivu. Protože ví, že návštěvnost není všechno, vyladí váš web také z hlediska UX, aby se na něm uživatelé neztráceli a cítili se dobře.
Mezi klienty, pro které pracuje, patří firmy jako innogy, UPC, T-Mobile či Tesco. I vzhledem ke svému vzrůstu razí heslo, že na velikosti nezáleží, tím spíše ne v online prostředí. Proto rád pomůže i malým firmám, aby byly lépe vidět, návštěvníky proměňovaly v zákazníky a třeba se jednoho dne staly další velkou firmou.
Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.
Co je v ceně | tištěné podklady, certifikát, občerstvení, oběd |
Počet účastníků | maximálně 16 |
Rozsah školení | začátek v 9:00, konec v 17:00 |
Potřebné znalosti | žádné |
Vlastní počítač | nutný |
10 % | Opakované školení (do 6 měsíců) |
20 % | Stávající klienti H1.cz |
40 % | Studenti |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Lucie Jarošová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
04.05.2021 | 9:00 - 17:00 | Objednat školení |
Školíme jen to, co sami děláme.
Teorii vždy ředíme co největším množstvím praxe.
Perfektní školení na 1+. Lektor působí velmi profesionálně a srozumitelně vysvětluje problematiku linkbuildingu, od základů až po jednotlivé nástroje a příklady z praxe. Oceňuji kvalitně zpracovanou prezentaci, informace a dostatečný prostor pro dotazy. I když linkbuilding pro mě nebyl novinkou, ze školení jsem si odnesl mnoho nových cenných informací a tipů. Kdo s linkbuildingem začíná, chce ho dělat správně, nebo chce prohloubit svoje znalosti v SEO, toto školení si nesmí nechat ujít.
Vladislav Presnakov
Wavemaker CZ
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.