Otextujte svůj web tak, aby se k vám lidi rádi vraceli.
Tlačítka, chybové hlášky, registrační formuláře… To všechno ovlivňuje, jak se na vašem webu uživatelé cítí – a ve výsledku taky jestli zůstanou a nakoupí. Stačí totiž jen pár slov a může být všechno jinak.
Microcopy je na každém webu, ale většinou stojí v koutě zapomenuté nebo ignorované. Přitom značkám denně pomáhá budovat nebo udržovat vztah se zákazníky. Každá špatná zkušenost s vašimi stránkami totiž může znamenat, že na vás uživatelé zanevřou a půjdou o web dál. Zabraňte tomu a vymáčkněte ze svých mikrotextů co nejvíc.
Dozvíte se, co je to UX writing, kde na webu najdete mikrotexty a proč byste jim měli věnovat pozornost.
Povíme si, jak přimět co nejvíc lidí k nákupu nebo vyplnění formuláře, co jsou to tzv. click triggery a čím vším doplnit CTA tlačítka.
Ukážeme si, jak psát chybové hlášky a 404 stránky tak, aby vaše zákazníky nerozčílily a naopak jim co nejvíc pomohly.
Zjistíte, že i něco tak obyčejného, jako je transakční e‑mail, může ovlivnit, jak si u svých zákazníků stojíte a jestli se k vám příště vrátí.
U každé části nás čeká praktické cvičení, kde si psaní microcopy rovnou vyzkoušíte – přibalte si s sebou tedy i počítač. K vytvořeným textům vám pak dáme zpětnou vazbu, tak abyste je mohli ještě ten den použít i na svém vlastním webu.
Co je to microcopy a proč je důležité
Textace chybových hlášek a 404 stránek aneb Jak komunikovat nemilé zprávy
Praktické cvičení – psaní chybových hlášek a 404 stránek
Textace registračních formulářů a tlačítek aneb Jak zvýšit konverzi
Praktické cvičení – psaní registračních formulářů a tlačítek
Textace transakčních e‑mailů aneb Jak si zaháčkovat zákazníky
Praktické cvičení – psaní transakčních mailů
…a chcete získat pevné základy.
…a rádi byste si rozšířili obzory.
…a zajímá vás, co všechno by se dalo zlepšit na vašich webových stránkách.
…a chcete se naučit doplňovat uživatelsky přívětivý design nápomocnými texty.
Jakub Stanjura
Copywriter
Kuba vystudoval učitelství angličtiny a češtiny, ještě před státnicemi ho ale zlákal svět copywritingu. Láska k oběma jazykům mu zůstala dodnes a rád vám v nich otextuje cokoliv, co bude potřeba – od webů až po obsah na sociální sítě.
Jana Dorčáková
Copywriter
Jana vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě. Dlouhá léta pracovala jako novinářka, teď je z ní copywriterka s přesahem do UX designu. Vytvoří vám publikační plán na míru i tlačítka, na která vaši zákazníci kliknou.
Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.
Co je v ceně | tištěné podklady, certifikát, oběd, občerstvení |
Počet účastníků | maximálně 16 |
Rozsah školení | začátek v 10:00, konec v 16:00 |
Potřebné znalosti | žádné |
Vlastní počítač | nutný |
10 % | Opakované školení (do 6 měsíců) |
20 % | Stávající klienti H1.cz |
40 % | Studenti |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 723 188 915 na příjmu Ivana Courtonová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
09.11.2023 | 10:00 - 16:00 | Objednat školení |
17.01.2024 | 10:00 - 16:00 | Objednat školení |
20.03.2024 | 10:00 - 16:00 | Objednat školení |
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.