H1 logo
Do košíku 0
Pavel Pajkrt - lektor online marketingu | H1.cz
Pavel Pajkrt

Školení online marketingu

Pro začátečníky

„Online marketing je základ. Pokud se vás ještě netýká, věřte, brzy bude.”

 

Digitální marketing se mění. Díky nám se v něm zorientujete, pochopíte souvislosti a hlavně: Vyhodnotíte, zda jsou vaše aktivity účinné, a tedy úspěšné.

Objednat školení

 

Proč přijít na školení online marketingu

Školení vás uvede do oblasti internetového marketingu a reklamy, a to komplexně. Zapomeňte na pouhý výčet nástrojů, společně se mrkneme, jak využít jejich synergie konkrétně pro vaše cíle. Podle záměru, přidané hodnoty vašeho produktu či služby a cílové skupiny vám pomůžeme stanovit, jak v online prostředí získávat zákazníky. A tak, aby se vám to vyplatilo.

Co se na školení naučíte?

Jaké jsou základní principy marketingového plánu a poznání cílové skupiny

 

Jaké zdroje návštěvnosti na internetu existují a čím jsou specifické

 

Dozvíte se, co znamená SEO, PPC, GA, GTM, CPC, CPA, CPM, CPT i CTR

 

Jak udělat z návštěvníka zákazníka a jak s ním budovat vztah 


 

Jak doměřit úspěšnost online aktivit a jak si je vyhodnotit

 

Jak pomocí chytrých nástrojů a doplňků práci automatizovat, nebo si alespoň ulehčit

 

A to není všechno…

Školení vždy přizpůsobujeme potřebám účastníků, prokládáme ho konkrétními příklady i triky pro „fajnšmejkry”. Odnesete si také tipy na nejlepší zdroje, nástroje, best practices, díky kterým můžete dále prohlubovat své know-how.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Provozovatel webu

... který ho chce dělat dobře.

Marketér a manažer

... který chce rozumět dodavatelům.

Obchodník

... který hledá nové kanály pro akvizici.

Nadšenec

... který chce začít s onlinem.

Projektový manažer

... který se setkává s online marketingem.

Školením vás provede

Pavel Pajkrt - lektor online marketingu | H1.cz

Pavel Pajkrt

CEO

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Pavel Pajkrt

Po studiu publicistiky vstoupil Pavel do světa marketingu jako copywriter. Velmi brzy si však vyzkoušel také nákup médií, tiskovou produkci či vydávání firemních časopisů. Od roku 2008 se etabloval výhradně v online marketingu, kde mohl zúročit znalost tvorby internetových stránek a kódování.

Pavlovou specializací se stala optimalizace webů, především SEO. Ale s oblibou se vždy věnoval hledání nejvhodnější omnichannel strategie. Pravidelně vystupuje na vysokých školách a oborových konferencích. Mezi jeho klienty patřily firmy jako Vodafone, IKEA, Nivea či Innogy.

V současné době se nejvíce věnuje roli CEO agentury H1.cz, ale nezapomíná na rozvojové a vzdělávací aktivity.

Pro začátečníky

H1.cz, Praha 5

Školení online marketingu


3 950 Kč bez DPH
4 780 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, občerstvení, oběd, certifikát
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek v 10:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač není nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
40 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Petra Vomočilová.

Termíny školení

26.09.2019 10:00 - 17:00 Objednat školení
24.10.2019 10:00 - 17:00 Objednat školení
20.11.2019 10:00 - 17:00 Objednat školení
16.12.2019 10:00 - 17:00 Objednat školení

Reference

Co říkají účastníci

Školíme jen to, co sami děláme.
Teorii vždy ředíme co největším množstvím praxe.

Školení online marketingu bylo příjemné s ochotným a profesionálně připraveným lektorem. Nakoplo mě to k dalším aktivitám a osobnímu rozvoji.

Jana Fňukalová

Vysočinské nemocnice

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.