H1 logo
Do košíku 0
Dominik Liebezeit

Školení online marketingu

Pro začátečníky

„Online marketing je základ. Pokud se vás ještě netýká, věřte, brzy bude.”

 

Digitální marketing se mění. Díky nám se v něm zorientujete, pochopíte souvislosti a hlavně: Vyhodnotíte, zda jsou vaše aktivity účinné, a tedy úspěšné.

Objednat školení

 

Proč přijít na školení online marketingu

Školení vás uvede do oblasti internetového marketingu a reklamy, a to komplexně. Zapomeňte na pouhý výčet nástrojů, společně se mrkneme, jak využít jejich synergie konkrétně pro vaše cíle. Podle záměru, přidané hodnoty vašeho produktu či služby a cílové skupiny vám pomůžeme stanovit, jak v online prostředí získávat zákazníky. A tak, aby se vám to vyplatilo.

Co se na školení naučíte?

Jaké jsou základní principy marketingového plánu a poznání cílové skupiny

 

Jaké zdroje návštěvnosti na internetu existují a čím jsou specifické

 

Dozvíte se, co znamená SEO, PPC, GA, GTM, CPC, CPA, CPM, CPT i CTR

 

Jak udělat z návštěvníka zákazníka a jak s ním budovat vztah 


 

Jak doměřit úspěšnost online aktivit a jak si je vyhodnotit

 

Jak pomocí chytrých nástrojů a doplňků práci automatizovat, nebo si alespoň ulehčit

 

A to není všechno…

Školení vždy přizpůsobujeme potřebám účastníků, prokládáme ho konkrétními příklady i triky pro „fajnšmejkry”. Odnesete si také tipy na nejlepší zdroje, nástroje, best practices, díky kterým můžete dále prohlubovat své know-how.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Provozovatel webu

... který ho chce dělat dobře.

Marketér a manažer

... který chce rozumět dodavatelům.

Obchodník

... který hledá nové kanály pro akvizici.

Nadšenec

... který chce začít s onlinem.

Projektový manažer

... který se setkává s online marketingem.

Školením vás provede

Dominik Liebezeit

SEO & UX Consultant

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Dominik Liebezeit

Dominik dokáže číst v matrixu a chápat myšlení vyhledávacích robotů. Díky tomu ví, jak je přesvědčit, aby si oblíbily vaše stránky a postrčily vás ve výsledcích vyhledávání. Aby vaše stránky byly opravdu vidět, stanoví vhodnou linkbuildingovou strategii a zajistí její exekutivu. Protože ví, že návštěvnost není všechno, vyladí váš web také z hlediska UX, aby se na něm uživatelé neztráceli a cítili se dobře.

Mezi klienty, pro které pracuje, patří firmy jako innogy, UPC, T-Mobile či Tesco. I vzhledem ke svému vzrůstu razí heslo, že na velikosti nezáleží, tím spíše ne v online prostředí. Proto rád pomůže i malým firmám, aby byly lépe vidět, návštěvníky proměňovaly v zákazníky a třeba se jednoho dne staly další velkou firmou.

Pro začátečníky

H1.cz, Praha 5

Školení online marketingu


3 950 Kč bez DPH
4 780 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, občerstvení, oběd, certifikát
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek v 10:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač není nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
40 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Petra Vomočilová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Termíny školení

19.05.2020 10:00 - 17:00 Objednat školení
17.06.2020 10:00 - 17:00 Objednat školení

Reference

Co říkají účastníci

Školíme jen to, co sami děláme.
Teorii vždy ředíme co největším množstvím praxe.

Školení online marketingu bylo příjemné s ochotným a profesionálně připraveným lektorem. Nakoplo mě to k dalším aktivitám a osobnímu rozvoji.

Jana Fňukalová

Vysočinské nemocnice

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.