H1 logo
Do košíku 0
Pavel Pajkrt

Školení online marketingu

Pro začátečníky

„Online marketing je základ. Pokud se vás ještě netýká, věřte, brzy bude.”

 

Digitální marketing se mění. Díky nám se v něm zorientujete, pochopíte souvislosti a hlavně: Vyhodnotíte, zda jsou vaše aktivity účinné, a tedy úspěšné.

Objednat školení

 

Proč přijít na školení online marketingu

Školení vás uvede do oblasti internetového marketingu a reklamy, a to komplexně. Zapomeňte na pouhý výčet nástrojů, společně se mrkneme, jak využít jejich synergie konkrétně pro vaše cíle. Podle záměru, přidané hodnoty vašeho produktu či služby a cílové skupiny vám pomůžeme stanovit, jak v online prostředí získávat zákazníky. A tak, aby se vám to vyplatilo.

Co se na školení naučíte?

Jaké jsou základní principy marketingového plánu a poznání cílové skupiny

 

Jaké zdroje návštěvnosti na internetu existují a čím jsou specifické

 

Dozvíte se, co znamená SEO, PPC, GA, GTM, CPC, CPA, CPM, CPT i CTR

 

Jak udělat z návštěvníka zákazníka a jak s ním budovat vztah 


 

Jak doměřit úspěšnost online aktivit a jak si je vyhodnotit

 

Jak pomocí chytrých nástrojů a doplňků práci automatizovat, nebo si alespoň ulehčit

 

A to není všechno…

Školení vždy přizpůsobujeme potřebám účastníků, prokládáme ho konkrétními příklady i triky pro „fajnšmejkry”. Odnesete si také tipy na nejlepší zdroje, nástroje, best practices, díky kterým můžete dále prohlubovat své know-how.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Provozovatel webu

... který ho chce dělat dobře.

Marketér a manažer

... který chce rozumět dodavatelům.

Obchodník

... který hledá nové kanály pro akvizici.

Nadšenec

... který chce začít s onlinem.

Projektový manažer

... který se setkává s online marketingem.

Školením vás provede

Pavel Pajkrt

Web Analytics Team Leader

Vše, co jste chtěli vědět o lektrovi, ale báli jste se zeptat

Pavel Pajkrt

Po studiu publicistiky vstoupil Pavel do světa marketingu jako copywriter. Velmi brzy si však vyzkoušel také nákup médií, tiskovou produkci či vydávání firemních časopisů. Od roku 2008 se etabloval výhradně v online marketingu, kde mohl zúročit znalost tvorby internetových stránek a kódování.​

Pavlovou specializací se stala optimalizace webů, především SEO. Působí jako konzultant, projektový manažer a lektor. Pravidelně vystupuje na vysokých školách a oborových konferencích. Mezi jeho klienty patřily firmy jako Vodafone, IKEA, Nivea, Innogy a řada dalších.​

V současné době se nejvíce věnuje vedení analytického oddělení, marketingového oddělení H1.cz a vzdělávacím aktivitám firmy.

Pro začátečníky

H1.cz, Praha 5

Školení online marketingu


3 950 Kč bez DPH
4 819 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, občerstvení, oběd, certifikát
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek v 10:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač není nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
30 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Petra Vomočilová.

Termíny školení

15.03.2019 10:00 - 17:00 Objednat školení
11.04.2019 10:00 - 17:00 Objednat školení
15.05.2019 10:00 - 17:00 Objednat školení
13.06.2019 10:00 - 17:00 Objednat školení

Reference

Co říkají účastníci

Školíme jen to, co sami děláme.
Teorii vždy ředíme co největším množstvím praxe.

Chci velmi poděkovat za skvělé školení plné zajímavých praktických informací, bylo jich opravdu mnoho. Lektor byl skvělý, věcný, vstřícný a snažil se se mnou osobně probírat i situace spojené s kampaněmi a mou činností pro ALBIXON.cz. Za to moc díky!

Hedvika Šebková

ALBIXON

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.