Základní nastavení vyhledávací nebo obsahové sítě je dobrý začátek, ale pro kvalitní výsledky je potřeba znát PPC více do hloubky. Většina uživatelů chodí na weby před objednávkou opakovaně, a proto vám ukážeme, jak je správně oslovovat v průběhu času.
Dozvíte se, jak postupovat při vytváření vhodné strategie při spouštění PPC.
Ukážeme si základní optimalizační techniky, projdeme si hlavní metriky pro vyhodnocování.
Projdeme společně možnosti, díky kterým budou mít vaše kampaně lepší výkon.
Ukážeme si, proč je remarketing mocný nástroj, který by neměl chybět ve většině reklamních účtů.
Naprosto neodmyslitelný typ kampaně, pokud potřebujete podpořit brand. Naučíme vás ho nastavit.
Pro e‑shopy naprosto neodmyslitelný typ kampaně, který vás naučíme nastavit.
Necháme vás nahlédnout pod pokličku naší práce. Celé školení je provázeno praktickými příklady a ukázkami. Nezapomeneme ani na lidi, kteří jsou ve vedoucích pozicích a jejich úkolem je dohlížet v rámci týmu i na PPC specialistu.
…který už systémy zná, ale chce vše dělat pořádně.
…který zjišťuje, jak PPC reklamy fungují, aby dobře zadával práci.
…a záleží vám na tom, aby váš byznys vydělával.
…a chcete zjistit, jak si s PPC specialistou můžete vzájemně pomoci.
Marek Slavíček
Performance & Branding Unit Leader
Marek pracuje v Hájedničce více než 7 let. Zkušenosti nabíral jako administrátor Skliku ve společnosti Seznam.cz a také při tvorbě webů a webových prezentací.
V Hájedničce začínal v oddělení Performance Advertising, kde vystřídal několik pozic od řadového specialisty přes lektora veřejných školení až po Team Leadera. Na delší čas se pak usadil na pozici Senior PA Consultant.
Před rokem se vrhnul na projektové řízení a nyní zajišťuje koordinaci jednotlivých týmů, strategický rozvoj klientů a management jejich očekávání. Jeho největšími klienty jsou a byly značky T-Mobile, Euronics, Škoda Auto, Generali Pojišťovna a Central Group. Ve svém volnu rád hraje počítačové hry, cestuje nebo si přečte dobrou sci-fi nebo fantasy knihu.
Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.
Co je v ceně | tištěné podklady, občerstvení, oběd, certifikát |
Počet účastníků | maximálně 16 |
Rozsah školení | začátek v 10:00, konec v 17:00 |
Potřebné znalosti | základy práce se systémem AdWords nebo Sklik |
Vlastní počítač | nutný |
10 % | Opakované školení (do 6 měsíců) |
20 % | Stávající klienti H1.cz |
40 % | Studenti |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Lucie Jarošová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
19.05.2021 | 10:00 - 17:00 | Objednat školení |
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.