Základní nastavení vyhledávací nebo obsahové sítě je dobrý začátek, ale pro kvalitní výsledky je potřeba znát PPC více do hloubky. Většina uživatelů chodí na weby před objednávkou opakovaně, a proto vám ukážeme, jak je správně oslovovat v průběhu času.
Dozvíte se, jak postupovat při vytváření vhodné strategie při spouštění PPC.
Ukážeme si základní optimalizační techniky, projdeme si hlavní metriky pro vyhodnocování.
Projdeme společně možnosti, díky kterým budou mít vaše kampaně lepší výkon.
Ukážeme si, proč je remarketing mocný nástroj, který by neměl chybět ve většině reklamních účtů.
Naprosto neodmyslitelný typ kampaně, pokud potřebujete podpořit brand. Naučíme vás ho nastavit.
Pro e‑shopy naprosto neodmyslitelný typ kampaně, který vás naučíme nastavit.
Necháme vás nahlédnout pod pokličku naší práce. Celý kurz je provázen praktickými příklady a ukázkami. Nezapomeneme ani na lidi, kteří jsou ve vedoucích pozicích a jejich úkolem je dohlížet v rámci týmu i na PPC specialistu.
…který už systémy zná, ale chce vše dělat pořádně.
…který zjišťuje, jak PPC reklamy fungují, aby dobře zadával práci.
…a záleží vám na tom, aby váš byznys vydělával.
…a chcete zjistit, jak si s PPC specialistou můžete vzájemně pomoci.
Marek Slavíček
Head of Performance & Branding
Marek pracuje v Hájedničce více než 10 let. První zkušenosti s „onlinem“ nabíral jako administrátor Skliku ve společnosti Seznam.cz a také při tvorbě webů a webových prezentací.
V Hájedničce začínal v oddělení Performance Advertising, kde vystřídal několik pozic od řadového specialisty přes lektora veřejných školení až po vedoucího části týmu. Na delší čas se pak usadil na pozici Senior PA Consultant.
2 roky si také vyzkoušel, co obnáší projektové řízení a zajišťoval koordinaci jednotlivých týmů, strategický rozvoj klientů a management jejich očekávání. Před 3 lety se vrátil do Performance & Branding oddělení jako jeho lídr.
Jeho největšími klienty jsou a byly značky T-Mobile, Euronics, Škoda Auto, Generali Pojišťovna, Central Group a O2. Ve svém volnu, když děti a manželka dovolí, rád cvičí jogu, jezdí na kole či hraje počítačové hry.
Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.
Co je v ceně | tištěné podklady, občerstvení, oběd, certifikát |
Počet účastníků | maximálně 16 |
Rozsah školení | začátek v 10:00, konec v 17:00 |
Potřebné znalosti | základy práce se systémem AdWords nebo Sklik |
Vlastní počítač | nutný |
10 % | Opakované školení (do 6 měsíců) |
20 % | Stávající klienti H1.cz |
40 % | Studenti |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 723 188 915 na příjmu Ivana Courtonová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
21.11.2023 | 10:00 - 17:00 | Objednat školení |
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.