Placená propagace na Facebooku patří k základům reklamy na internetu. V dnešní době je organický dosah na Facebooku kolem 8 %, a proto je nutné více než kdy dřív se zaměřit na kvalitní obsah, který je potřeba podpořit placenou propagací. Prostřednictvím praktických úkolů vám ukážeme, jak postupovat strategicky správně, jak vybrat cíle a nastavení kampaně tak, aby byla úspěšná.
S námi se naučíte, že díky možnostem cílení, které placená propagace nabízí, se jedná o velmi efektivní nástroj, jak se dostat ke svým potenciálním zákazníkům.
Projdeme a zopakujeme si základní pojmy a připomeneme principy, kterých je dobré se držet.
Ukážeme si, kdy je vhodné používat placenou propagaci na Facebooku a kdy je dobré se věnovat organickým příspěvkům nebo kdy je pro vás Facebook pouze doplněk, který vám moc reálného užitku nepřinese.
Vysvětlíme si základní principy tvorby a fungování reklamy v prostředí Facebooku.
Projdeme možnosti, díky kterým pochopíte, jak Facebook zařadit do komunikačního mixu a postavit strategii od A do Z.
Prakticky si ukážeme, jak nastavit kampaně na Facebooku, co a jak nastavit při konkrétních požadavcích na výsledek.
Podíváme se do detailu na možnosti, které nabízí inzerce prostřednictvím Bussiness Manageru.
Ukážeme vám věci, na které v nápovědě nenarazíte a na které přijdete pouze, pokud pracujete na Facebooku už dlouhé roky. Vycházíme z reálné praxe lidí, kteří s Facebookem začínali a z reálných klientů bez závislosti na tom, kolik chtějí investovat do reklamy peněz.
…který ví, že svět nekončí v Google Ads a v Skliku
…který potřebuje do detailu vědět, jak se kampaně nastavují
…který chce zjistit, jak reklama na Facebooku funguje a co vše lze nastavit
…a záleží vám na kvalitní návštěvnosti a na tom, aby váš byznys vydělával
…a chcete zjistit, co vlastně reklama na sociálních sítích znamená
Nikola Ječmenová
Performance & Branding Specialist
Nikola v lednu 2018 v Hájedničce absolvovala školení a… v červnu do PA oddělení nastoupila. Věnuje se převážně plánování a strategickému řízení kampaní na Google a v Skliku, do budoucna se chce více zaměřit i na placený obsah v rámci Facebooku a Instagramu.
Jejím hlavním klientem je Amazon, dále se stará o kampaně Kuehne + Nagel, firmy Rajapack a dalších.
Má ráda LP desky, staré knížky, zvířata a Aperol. Snaží se minimalizovat svoji ekologickou stopu a je hrdou majitelkou firemního maskota, hafana Lokiho.
Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.
Co je v ceně | tištěné podklady, certifikát, občerstvení |
Počet účastníků | maximálně 16 |
Rozsah školení | začátek v 9:30, konec v 17:00 |
Potřebné znalosti | žádné |
Vlastní počítač | nutný |
10 % | Opakované školení (do 6 měsíců) |
20 % | Stávající klienti H1.cz |
40 % | Studenti |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Lucie Jarošová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
22.04.2021 | 9:30 - 17:00 | Objednat školení |
20.05.2021 | 9:30 - 17:00 | Objednat školení |
22.06.2021 | 9:30 - 17:00 | Objednat školení |
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.