Placená propagace na Facebooku patří k základům reklamy na internetu. V dnešní době je organický dosah na Facebooku kolem 8 %, a proto je nutné více než kdy dřív se zaměřit na kvalitní obsah, který je potřeba podpořit placenou propagací. Prostřednictvím praktických úkolů vám ukážeme, jak postupovat strategicky správně, jak vybrat cíle a nastavení kampaně tak, aby byla úspěšná.
S námi se naučíte, že díky možnostem cílení, které placená propagace nabízí, se jedná o velmi efektivní nástroj, jak se dostat ke svým potenciálním zákazníkům.
Projdeme a zopakujeme si základní pojmy a připomeneme principy, kterých je dobré se držet.
Ukážeme si, kdy je vhodné používat placenou propagaci na Facebooku a kdy je dobré se věnovat organickým příspěvkům nebo kdy je pro vás Facebook pouze doplněk, který vám moc reálného užitku nepřinese.
Vysvětlíme si základní principy tvorby a fungování reklamy v prostředí Facebooku.
Projdeme možnosti, díky kterým pochopíte, jak Facebook zařadit do komunikačního mixu a postavit strategii od A do Z.
Prakticky si ukážeme, jak nastavit kampaně na Facebooku, co a jak nastavit při konkrétních požadavcích na výsledek.
Podíváme se do detailu na možnosti, které nabízí inzerce prostřednictvím Bussiness Manageru.
Ukážeme vám věci, na které v nápovědě nenarazíte a na které přijdete pouze, pokud pracujete na Facebooku už dlouhé roky. Vycházíme z reálné praxe lidí, kteří s Facebookem začínali a z reálných klientů bez závislosti na tom, kolik chtějí investovat do reklamy peněz.
…který ví, že svět nekončí v Google Ads a v Skliku
…který potřebuje do detailu vědět, jak se kampaně nastavují
…který chce zjistit, jak reklama na Facebooku funguje a co vše lze nastavit
…a záleží vám na kvalitní návštěvnosti a na tom, aby váš byznys vydělával
…a chcete zjistit, co vlastně reklama na sociálních sítích znamená
Vítězslav Klement
Head of Social
Vystudovaný makroekonom se hned po škole vydal cestou online marketingu, tvorby obsahu a sociálních sítí. Od roku 2013 je spojen s mediální agenturou GroupM, kde si prošel hned několika pozicemi, při kterých se dostal k práci pro největší klienty v České republice.
Vedl celý tým specialistů, pečující nejen o sociální sítě globálních klientů a vypracovával komunikační strategie pro značky jako ŠKODA Auto, Red Bull, L ´Oréal nebo Unilever.
Během svého působení v GroupM absolvoval zahraniční stáže v Dubaji a Madridu, pravidelně přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze a aktuálně z pozice Social Skillheada dohlíží na disciplínu social content & performance napříč všemi GroupM agenturami.
Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.
Co je v ceně | tištěné podklady, certifikát, občerstvení, oběd |
Počet účastníků | maximálně 16 |
Rozsah školení | začátek v 10:00, konec v 16:00 |
Potřebné znalosti | na školení budete potřebovat přístupové údaje (jméno, heslo) ke svému osobnímu profilu |
Vlastní počítač | nutný |
10 % | Opakované školení (do 6 měsíců) |
20 % | Stávající klienti H1.cz |
40 % | Studenti |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
16.05.2023 | 10:00 - 16:00 | Objednat školení |
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.