H1 logo
Do košíku 0
Patrik Gregor

Školení SEO: Jak na optimalizaci webu

Pro začátečníky

SEO není jen optimalizace pro vyhledávače. SEO je především o tom, aby vás na internetu snadno našli lidé.

Objednat školení

Proč přijít na školení SEO?

Lidé stále preferují přirozené výsledky hledání. Na placenou reklamu reagují výrazně méně, díky „reklamní slepotě“ si jí mnohdy vůbec nevšimnou. A kvalitní web je víc než jen vizitka firmy. Kvalitní web totiž zaujme i vyhledávače. A ty vám pak budou přivádět zákazníky bez toho, abyste draze nakupovali reklamní prostor.

Co se na školení naučíte?

Jak to chodí v internetovém vyhledávání

Co můžete očekávat od robotů – vyhledávačů, co vám u nich nažene plusové body a s čím naopak nepochodíte.

Co jsou klíčová slova

Jak se rychle zorientovat v tom, co a jak lidé hledají. Kde klíčová slova hledat a jak s nimi pracovat.

Jak by měly vypadat webové stránky a jejich obsah

Proč se vyplatí investovat (ať už peníze, nebo čas) do kvalitního (tedy přínosného a relevantního) obsahu.

Jaké nástroje vám ulehčí práci

Naučíte se, jak zlepšit marketing pomocí nástrojů, které jsou mnohdy zdarma.

Jak měřit úspěch SEO

Řekneme si, jak si správně nastavit cíle a pak kontrolovat jejich plnění.

A to není všechno

Podíváte se na web z pohledu robotů – dozvíte se, jak jim udělat radost a co se jim naopak nelíbí. Dostanete tipy na užitečné nástroje, které vám ušetří hromadu práce a přinesou nové užitečné informace. Naučíte se přemýšlet nad marketingem komplexně a pochopíte, proč je SEO esencí přirozeného marketingu.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Marketingový specialista

…který má na starosti online komunikaci.

Manažer, ředitel

…který zadává práci online specialistům.

Majitel firmy

…který chce rozvíjet aktivity na internetu.

Správce webu

…který má za úkol zlepšit obchodní výsledky.

Správce obsahu firmy

…který se stará o stránky, blog i sociální sítě.

Školením vás provede

Patrik Gregor

SEO Unit Teamleader

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Patrik Gregor

Patrik vystudoval Politické teorie a současné dějiny na Karlově univerzitě. K marketingu se dostal přes vlastní projekty, u kterých byly SEO a propagace nezbytností. Na SEO ho baví jeho přirozenost a to, že když se dělá dobře, jsou výsledky vidět a jsou dlouhodobé.

Tvrdí, že kdyby nenastoupil do Hájedničky, odjel by do Nepálu. Meditovat. Protože ho kromě fyziky velmi zajímá právě východní filosofie.

Mezi jeho klienty patří ElectroWorld, Sazka, Vodafone, ČMSS a Global Nutrition.

Pro začátečníky

Bubenská 1477/1, 170 00 Praha 7

Školení SEO: Jak na optimalizaci webu


4 350 Kč bez DPH
5 264 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, certifkát, občerstvení, oběd
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek v 10:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač doporučujeme kvůli praktickým úkolům

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
40 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 723 188 915 na příjmu Ivana Courtonová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Termíny školení

02.11.2023 10:00 - 17:00 Objednat školení

Reference

Co říkají účastníci

Školíme jen to, co sami děláme.
Teorii vždy ředíme co největším množstvím praxe.

Školení bylo příjemné, v přátelském duchu a obsah i způsob sdělení byl jasný, srozumitelný. Přesně tak, si myslím, že by taková školení měla vypadat a pokud bude v budoucnu kdokoliv z naší firmy potřebovat školení podobného typu, rozhodně to bude v Hájedničce.

Květa Kulštejnová

Artweld

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.