Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Nezávazná poptávka

Uživatelské testování použitelnosti

Uživatelské testování je nejlepší způsob, jak pochopit chování reálných uživatelů. Zjistíme, jak s webovou stránkou či aplikací pracují a:

  • Odhalíte největší problémy vašeho webu na základě chování cílové skupiny.
  • Navrhneme vám efektivní kroky k jejich odstranění.

: *

: *

: *

:

:

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.
Vaše osobní údaje jsou u nás jako v bavlnce, nikomu je nedáme. Informujte se zde.

Jak s námi navázat spolupráci?

  1. Vyplňte nezávazný formulář vlevo, nebo nás kontaktujte na telefonu +420 234 299 800
  2. Budeme vás kontaktovat na uvedené kontaktní údaje s předběžnou nabídkou a dohodneme postup další spolupráce
  3. Pošleme vám nabídku
  4. Vytvoříme pro vás objednanou službu

Nevíte si rady nebo potřebujete pomoct?

Související služby

Projektový návrh webu

Na základě dlouholetých zkušeností vám dokážeme poradit s celým procesem tvorby nového, případně rekonstrukcí stávajícího webu.

Obchodní účinnost webu

Analýza obchodní účinnosti webu pohlíží na webové stránky jako na prodejní nástroj a hodnotí jejich schopnost naplňovat obchodní cíle provozovatele.

Testování struktury webu

Nechte si architekturu webu navrhnout přímo od vašich uživatelů.

Obsahová analýza webu

Rozumí lidé obsahu vašich textů? Neodrazují je svou délkou a složitostí? Jsou dostatečné obchodně přesvědčivé? Na tyto a další otázky vám odpoví naše obsahová analýza.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.