H1 logo
Do košíku 0

Online snídaně o digitálním marketingu

Hledáte inspiraci s praktické tipy z oblasti digitálního marketingu? Připravili jsme sérii online přednášek o trendech v on-line komunikaci, kde se s vámi rádi podělíme o naše mnohaleté zkušenosti.

Jakým tématům se budeme věnovat?

  • 15. 10. 2020 – Jak mám zjistit, kde mám v onlinu největší potenciál – SNÍDANĚ JIŽ PROBĚHLA

Online setkání určené pro marketéry, kteří hledají další možnosti, jak posunout svůj byznys pomocí online. Probereme si, jak pomocí volně přístupných nástrojů a jednoduchých analýz nalézt (ne vždy úplně) skrytý potenciál k růstu nebo zastavení poklesu. Na konkrétních ukázkách si ukážeme, jak se vyvarovat nejčastějších chyb, jaké informace lze získat a jak na základě nich sestavit plán aktivit.

  • 4. 11. 2020 – Jak ideálně rozložit marketingové investice – SNÍDANĚ JIŽ PROBĚHLA

Online setkání určené pro marketéry, kteří (ne)mají cíle & (ne)znají rozpočet a potřebují si je stanovit & rozložit peníze, tak aby jich dosáhli. Probereme si možnosti, kde získat potřebné informace a jak si správně spočítat rozložení investic. Ukážeme si, jak správně vyplnit mediaplán, abychom vytěžili potenciál a efektivně splnili cíle.

  • 25. 11. 2020 – Jak mám řídit digitální tým nebo agenturu a nastavit si správná KPI’s

Online setkání určené pro marketéry, kteří ve svém mixu používají digitál a potřebují provést nástrahami zadávání a vyhodnocování práce svých lidí nebo najaté agentury. Probereme si, jak nastavit správné očekávání, jak zadávat kampaně nebo tendry specificky v on-line prostředí. Ukážeme si, na jaké výstupy se zaměřit, abyste byli schopni vyhodnotit úspěšnost kampaně a efektivitu lidí, se kterými v on-line spolupracujete.

Jaký bude harmonogram eventů?

  • 9:00–9:50 Představení a prezentace našich zkušeností 
  • 9:50–10:30 Společná diskuze nad aplikací našich zkušeností pro váš business

Kde se setkání uskuteční?

S ohledem na komfort a bezpečí zúčastněných jsou snídaně koncipované jako online setkání, pár dní před konáním vám zašleme instrukce kam a jak se připojit.

Pro koho jsou setkání určena?

Digitální snídaně jsou primárně určené pro brand manažery a digitální manažery, kteří hledají profesní inspiraci a chtějí se pobavit o tom, jak obecné principy online marketingu fungují v praxi.

Rezervujte si své místo

REGISTROVAT SE