Důležitým KPI bylo pro klienta navýšení konverzí. Rozhodli jsme se tak vyzkoušet netradiční texty v PPC inzerátech.
Chtěli jsme rozšířit naši cílovou skupinu a zaujmout i potenciální zákazníky, pro které nejsou při počátečním hledání stěhovací firmy tak důležitá fakta a argumenty, jako spíše nápaditost a lidský přístup.
Vytvořili jsme 10 nových sad textů, se kterými můžeme v budoucnu pracovat, a v první fázi přidali mezi stávající hardsellové kreativy dvě nové varianty.
Připravili jsme jak neformální, hravé texty, které reagují na nejčastější obavy a problémy klientů, tak i varianty s vizuálně výraznějšími prvky – v tomto případě se smajlíkem z diakritických znamének.
V inzerátech se nám potvrdilo, že nové inzeráty fungují, a má smysl se pustit do většího testování.
Algoritmus Googlu vyhodnotil jako dva nejlépe performující tyto texty:
Inzerát, který připravil PPC specialista a používali jsme ho dlouhodobě: „Stěhování Praha stěhování po celé Praze a ČR Stěhujeme rychle a kvalitně byty, domy i firmy. Přistavení vozu v Praze zdarma!“ (CR 10,8 %)
Nový text připravený copywriterem: „Stěhování Praha pomůže, když se kámoš zdráhá Nechce se mu? Tak ať ¯\_(ツ)_/¯ Stěhování Praha chrání vaše záda i duševní klid.“ (CR 11,25 %)
Nový formát se tak osvědčil a zajistil nejlepší konverzní poměr ze všech inzerátů v dané sestavě.
byl konverzní poměr těchto hravých inzerátů
konverznímu poměru standardních inzerátů
trvalo, než měly hravé inzeráty nejlepší konverzní poměr
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.