H1 logo
Do košíku 0

Stěhování Praha: Jak jsme testovali kreativní texty v PPC reklamě

  • PPC
  • UX
  • SEO
  • COPY

O klientovi

 

Počáteční stav

Důležitým KPI bylo pro klienta navýšení konverzí. Rozhodli jsme se tak vyzkoušet netradiční texty v PPC inzerátech.

Chtěli jsme rozšířit naši cílovou skupinu a zaujmout i potenciální zákazníky, pro které nejsou při počátečním hledání stěhovací firmy tak důležitá fakta a argumenty, jako spíše nápaditost a lidský přístup.

Strategie

Vytvořili jsme 10 nových sad textů, se kterými můžeme v budoucnu pracovat, a v první fázi přidali mezi stávající hardsellové kreativy dvě nové varianty.

Připravili jsme jak neformální, hravé texty, které reagují na nejčastější obavy a problémy klientů, tak i varianty s vizuálně výraznějšími prvky – v tomto případě se smajlíkem z diakritických znamének.

V inzerátech se nám potvrdilo, že nové inzeráty fungují, a má smysl se pustit do většího testování.

Výsledky

Algoritmus Googlu vyhodnotil jako dva nejlépe performující tyto texty:

Inzerát, který připravil PPC specialista a používali jsme ho dlouhodobě: „Stěhování Praha stěhování po celé Praze a ČR Stěhujeme rychle a kvalitně byty, domy i firmy. Přistavení vozu v Praze zdarma!“ (CR 10,8 %)

Nový text připravený copywriterem: „Stěhování Praha pomůže, když se kámoš zdráhá Nechce se mu? Tak ať ¯\_(ツ)_/¯ Stěhování Praha chrání vaše záda i duševní klid.“ (CR 11,25 %)

Nový formát se tak osvědčil a zajistil nejlepší konverzní poměr ze všech inzerátů v dané sestavě.

11,25 %

byl konverzní poměr těchto hravých inzerátů

oproti 10,8 %

 konverznímu poměru standardních inzerátů

3 měsíce

trvalo, než měly hravé inzeráty nejlepší konverzní poměr