Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Videa a prezentace

Podívejte se na nejnovější prezentace a videa z našich přednášek a vystoupení.

  • Jak na HR kampaně na sociálních sítích v době nejnižší nezaměstnanosti - Pavla Hladečková

    09. listopad 2018

    Sociální sítě jsou platformou, kde se sdružuje největší počet osob. V době historicky nejnižší nezaměstnanosti to znamená, že se sociální sítě proměnily ve skvělý nástroj pro získávání nových kontaktů, které ocení HR oddělení vašich klientů.

  • Poslední středa: Online-marketing-friendly web. Jak na to? (Mirek Pecka, H1.cz)

    05. listopad 2018

    Abyste mohli zvyšovat výkon PPC kampaní či zlepšovat konverzní schopnost webu, potřebujete data. Ne vždy si je ale můžete dohledat sami. Například při implementaci měřících kódů se neobejdete bez svého web developera. Spolupráce markeťáků a webařů však často není efektivní, což zvyšuje náklady o desítky či stovky tisíc Kč! Jak se vyhnout takovému plýtvání? Jak to udělat dobře hned napoprvé? Mirek Pecka (H1.cz) zprostředkovává marketingově-analytický pohled na to, čeho byste měli chtít dosáhnout.

  • Poslední středa: Online-marketing-friendy web. Jak na to? (Martin Henych, AW-dev)

    05. listopad 2018

    Abyste mohli zvyšovat výkon PPC kampaní či zlepšovat konverzní schopnost webu, potřebujete data. Ne vždy si je ale můžete dohledat sami. Například při implementaci měřících kódů se neobejdete bez svého web developera. Spolupráce markeťáků a webařů však často není efektivní, což zvyšuje náklady o desítky či stovky tisíc Kč! Jak se vyhnout takovému plýtvání? Jak to udělat dobře hned napoprvé? Martin Henych z vývojářského studia AW-dev přináší pohled webdevelopera.

  • Není špatné Youtube reklamy, jen špatného KPI (Eva Nyklesová)

    03. říjen 2018

    Youtube už dávno není jen brand awareness, ale správně zvolená KPI přinášejí i performance. Využití YouTube reklamy v rámci celého nákupního funnelu. Jak správně namixovat Youtube formát s vhodným typem cílení a dobře nastavenými KPI. Vyzkoušeno na 450 kampaních.

  • Posledni streda atribucni modelovani

    27. září 2018

    Atribuční modelování? Pro mnohé marketéry strašák, jehož zavedení do praxe často provází technologické, matematické i filosofické strasti. Má pro váš projekt atribuce vůbec smysl a business potenciál? A pokud ano, jaké technologie vybrat a jak si vše obhájit u vedení nebo u klienta? Na tyto i další otázky, které se s atribucí pojí, vám díky reálným příkladům z praxe zodpovědí Marek Kobulský (Head of Performance Marketing Bibloo.cz) a Milan Merglevský.

  • Copycamp2018: Filip Kahoun - Boj o pozornost

    20. září 2018

    Celý marketing není ničím jiným než úporným bojem o lidskou pozornost. Ovládnutí této schopnosti lidské mysli je klíč k úspěchu i pro copywritery. Filip ve své prezentaci odhalí netušená zákoutí psychologie pozornosti. Dozvíte se, jak efektivně pracovat s lidskou pozorností, co jsou hlavní magnety a co pozornost naopak odpuzuje.

  • Copycamp2018: Dominik Liebezeit - Linkbuilding 2.0: Jak jsme zabrousili do progamingu

    20. září 2018

    Co mají společného progaming, herní influencer Standa Cífka a kvalitní obsah? Překvapivě mnoho. Protože se na linkbuilding dneska musí chytře a „obyčejnými“ PR články díru do světa neuděláte, spojili jsme se kvůli zisku zpětných odkazů pro Electro World s mistrem světa v online hraní.

  • Copycamp2018: Martin Brablec - Jak psát o tom, co většina lidí ani nevysloví, a uspět

    20. září 2018

    Jak psát o tom, co většina lidí ani nevysloví, a uspět Tvořit fungující obsah o kyselině hyaluronové, fluoroalkylačních činidlech, nebo scintilátorech není něco, s čím by se copywriter narodil. Naopak – musí si to tvrdě odpracovat. Ukážu vám sadu více či méně sofistikovaných postupů, které vám s touhle těžkou, ale krásnou prací pomůžou, a doplním je příklady. Volné pokračování přednášky o vzrušujícím nudném obsahu z roku 2016.

  • Copycamp2018: Jakub Křenek - Krize ve vztahu vs. krize v komunikaci

    20. září 2018

    Partnerský život a práce v komunikaci, to je v podstatě úplně stejná věc: Chvíli nedáváš pozor a buch, jsi v krizi. Těch podobností je tam spousta a já ti je, milý návštěvníku, všechny nejen ukážu, ale taky pomůžu vyřešit!

  • Copycamp2018: Jan Vašíček - Jak na texty, které nejsou ke čtení

    20. září 2018

    Jak na texty, které nejsou ke čtení Když se řekne dobré copy, většina lidí si představí text na webu, článek na blogu, e-book nebo jinou potravu pro čtenáře. Každý den ale vzniká spousta dobrého copy, které není ani zhola určeno ke konzumaci okem. Jak vytvořit účinný rozhlasový spot nebo voice over k videu? Je to jiné, než napsat úderný headline nebo perex? Vychutnejte si tři případové studie ze života audiowritera.

Počet položek na stránce: 1-10 ze 237

1 2 3 4 13 24

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.