Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Videa a prezentace

Podívejte se na nejnovější prezentace a videa z našich přednášek a vystoupení.

  • Dobře napsaný inzerát vás a vaši firmu prodá. To si pište!

    23. červenec 2018

    „Jsme dynamická firma, která nabízí motivující platové ohodnocení a možnost růstu.“ Začínají takhle i vaše inzeráty? Chyba! V době, kdy je zaměstnanců málo a inzerátů na internetových pracovních portálech hodně, je dobře sepsaný inzerát nezbytný. Ukážeme si časté hříchy, kterých se tvůrci inzerátů dopouštějí, i to, jak se (mnohdy zbytečných) chyb vyvarovat. A vezmeme to z gruntu – od principu „Double S“, který vysvětluje, jak na internetu čteme, přes správné formátování až po „slovíčkaření“, kterým se můžete nevědomky dopustit diskriminace.

  • Data_studio_ondrej_novotny_h1.cz

    08. červen 2018

    Každý PPC specialista chce mít data pod kontrolou a na jednom místě. Teď, když je s Google Data Studiem propojen i Sklik, je jejich vizualizace a následná optimalizace kampaní mnohem jednodušší.

  • Poslední středa: Data-driven business management

    26. duben 2018

    Jak vypadá řízení e-commerce projektu, které si troufáme označit za „data-driven“? Jak je toto řízení náročné na technologie, pravděpodobností matematické modely a je možné jeho převedení do každodenní praxe? O své zkušenosti se dělí Milan Merglevský (H1.cz), Adam Zamojski (Kulina) a Martin Zítek, který aktuálně zavádí technologické inovace do praxe v Mall Group. Na reálných příkladech předvedou datovou integraci a popíšou, jaký má vliv nejen na každodenní rozhodování o marketingových investicích, ale i na komunikaci mezi dalšími týmy, které mají na starosti například produkt, nákup apod.

  • Poslední středa: Symbióza PPC a offlinových kampaní

    05. duben 2018

    Co se týče rozsahu marketingových investic, i v dnešní internetové době převládají ty do offlinové reklamy. K plnému využití potenciálu onlinu je tak třeba citlivě vnímat vlivy, které offline reklama přináší. Společně se podíváme na to, jakým způsobem lze optimalizovat PPC reklamu právě v závislosti na offlinových aktivitách. Jak u velkých klientů, kteří kampaně kombinují s TV kampaněmi, tak i u malých projektů, které sice nepracují s milionovými rozpočty, ale přesto právě u nich mohou promyšlené úpravy přinést zásadní výsledek. Na exkurzi do PPC světa vás zve MARTIN MATĚJKA, lídr Performance Advertising oddělení v H1.cz.

  • Poslední středa: Nevyužitý potenciál onlinu v B2B

    01. březen 2018

    V čem konkrétně se liší online vesmíry B2B a B2C firem a jak velké rozdíly panují mezi samotnými firmami? Jaká je motivace B2B zákazníků, které online kanály fungují nejlépe a jak se jejich strategie liší od B2C přístupu? Kde má B2B prostor pro zlepšení a kde by se naopak B2C mohlo učit? B2B prakticky a s nadhledem s Andreou Krejčí, marketingovou manažerkou firmy Gumex a Martinem Kružíkem z H1.cz.

  • Poslední středa - Jak připravit váš web na GDPR (Petra Dolejšová, eLegal)

    03. únor 2018

    Do začátku platnosti nařízení GDPR zbývá pár měsíců. Jak to udělat, abyste s návštěvníky svého webu mohli i nadále marketingově pracovat, ať už jim chcete zasílat newslettery, cílit na ně reklamu nebo jen sledovat jejich chování? Co si na webu pohlídat, jak a kde nastavit souhlasy se zpracováním osobních údajů, kdy o tom návštěvníky pouze informovat a především, co má takový souhlas nebo informace vypadat a co všechno vlastně musí obsahovat?

  • Poslední středa - SEO / UX na javascriptových a jiných moderních webech - Pavel Martinovský

    04. prosinec 2017

    Oblíbená webová řešení, od jednostránkových webů až po tzv. SPA - single-page aplikace, naráží na všelijaká úskalí jak z pohledu SEO, tak při nastavování webové analytiky. Jak ošetřit, aby vyhledávací roboti našli a oblíbili si všechny informace, které potřebujete? Nebudeme procházet kódy a skripty, ale hlavní oříšky, na které si jako zadavatelé nebo projektoví manažeři musíte při tvorbě webů dát pozor.

  • Poslední středa - Webová analytika na javascriptových a jiných moderních webech - Mirek Pecka

    04. prosinec 2017

    Oblíbená webová řešení, od jednostránkových webů až po tzv. SPA - single-page aplikace, naráží na všelijaká úskalí jak z pohledu SEO, tak při nastavování webové analytiky. Jak ošetřit, aby vaše web analytics a (re)marketingové kódy sbíraly relevantní data? Nebudeme procházet kódy a skripty, ale hlavní oříšky, na které si jako zadavatelé nebo projektoví manažeři musíte při tvorbě webů dát pozor.

  • Poslední středa - Plánování online budgetu

    31. říjen 2017

    Placená reklama má u většiny firem nezastupitelné místo v online marketingové strategii. Cílí přesně a přináší rychlé výsledky. Rozpočet však většinou nebývá bezedný. Proč, kam a jak rozpočet alokovat? Jak u různých typů byznysů ohlídat efektivitu kampaní napříč kanály? Jak porozumět svému zákazníkovi, kdy posilovat brand a kdy jet hlavně výkon? A proč jednoduché CTRL + C a CTRL + V v onlinu prostě nefunguje? Inspirujte se, jak najít svou vlastní cestu, jak v onlinu zabodovat!

  • Poslední středa - (ne)Plánovaný rebranding

    08. říjen 2017

    Rebranding je vedle redesignu jeden z největších strašáků každého marketingového manažera. Co se stane s čísly, když kompletně změníte název brandu? Jak vypadá proces velké rebrandingové kampaně Japonka / Kamali (Homecredit) ve srovnání s neplánovou změnou brandu z Pepa.cz na Klido.cz? Jak vycházejí předpoklady vyjádřené v číslech ve srovnání se skutečným dopadem změny brandu?

Počet položek na stránce: 1-10 ze 222

1 2 3 4 12 23

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.