H1 logo
Do košíku 0

Výkonnostní PPC

Neutrácejte za placené kanály, investujte do nich.

 

Pro výkonnostní PPC platí více než kde jinde, že musí být investicí, která se mnohonásobně vrátí, nikoli nákladem. A námi nastavené kampaně jsou investice s vysokou návratností.

Výkonnostní PPC v podání Hájedničky 

Ukažte se lidem tam, kde vás hledají. Připravíme pro vás kampaně, které vám přivedou nové návštěvníky a promění je ve spokojené zákazníky. Pracujeme napříč všemi placenými kanály a každou vaši investovanou korunu vám několikanásobně zúročíme.

Propracovaná strategie

Netvoříme kampaně ve stylu „pokus – omyl“. Naše práce vždy začíná jasně určenou výkonnostní strategií.

Efektivní automatizace

Věříme, že v částečné automatizaci je budoucnost. Využíváme sadu vlastních skriptů, které pomáhají maximalizovat výkon kampaní.

Synergie placených kanálů

Výkon ladíme napříč všemi kanály. Tak, aby se reklamy ve vyhledávání doplňovaly s obsahovými kampaněmi a reklamami na sociálních sítích.

Nízká cena konverze

Ladíme kampaně tak, aby našim klientům přinášely co nejlevnější konverze, a tak maximalizovaly jejich reálný zisk.

Neustálé inovace

Žádné nastavení pro nás není finální. Všechny kampaně neustále optimalizujeme, měříme a průběžně rozvíjíme.

Prémiové partnerství

Díky prémiovému partnerství se společnostmi Google, Seznam a Facebook víme o novinkách z oboru vždy mezi prvními.

Pokročilý remarketing

Zakládáme si na propracované remarketingové strategii, která zefektivní i vaše ostatní marketingové aktivity.

Podpora SEO

Nemusíte se bát, že by se prokliky ze SEO jen přesunuly do PPC nebo naopak. Víme, jak obě vertikály efektivně propojit.

Výkonnostní PPC kampaně spravujeme malým i velkým firmám

Máme zkušenosti se správou českých firem i celosvětových společností. Mezi naše klienty patří například EXIM tours, České dráhy, E.ON, Auto ESA, RAJAPACK, L’Oreal, Kühne & Nagel, Amazon, Reportér magazín, Člověk v tísni, CineStar, Grada nebo Topgal.

Zdvojnásobili jsme konverze, aniž bychom do kampaní investovali více. A to díky smartbiddingové strategii.

Postarali jsme se o meziroční 60% nárůst výkonu kampaní a zároveň snížili cenu za lead o 40 %.

Nespíme ani o prázdninách: V srpnu jsme meziročně navýšili počet objednávek z placených kampaní o 100 %.

Již tak milionové tržby se nám každoročně díky efektivním PPC kampaním daří navyšovat o desítky procent.