Není čas ztrácet čas! A to ani v době, která nepřeje osobnímu setkání na školení u nás #domavH1. Přihlašte se na online školení pro PPC začátečníky. PPC reklama patří k naprostým základům internetového marketingu. Pronikněte do základů placené reklamy a podpoříte své obchodní cíle.
Využijte čas strávený doma efektivně – sebevzděláváním. Přes placenou reklamu přivedete na web návštěvnost ve všech fázích nákupního cyklu. Velkou výhodou je, že je do posledního čísla měřitelná. Můžete vyhodnocovat její efektivitu a na výsledky nečekáte měsíce.
Investice do placené reklamy neustále rostou, protože si klienti více a více uvědomují, že bez reklamy na internetu nedokážou vytěžit plně potenciál, který online prostředí nabízí. My vám ukážeme, jak na to.
Dozvíte se, jaké jsou základní principy PPC reklamy a základní pojmy
Po webináři budete vědět, co je to skóre kvality, jakým způsobem se počítá výsledná cena za proklik a jak se dostanete na první pozice
Zjistíte, kde všude se může vaše reklama zobrazit a jak ji co nejlépe využít k propagaci
V praktické části se naučíte správně nastavit kampaně tak, abyste hned na začátku neudělali zásadní chybu
Provedeme vás teoretickou i praktickou částí PPC. Ukážeme vám rozhraní Google Ads i Skliku, kde si zkusíte sami naklikat základní kampaně, vytvořit konverzní kódy a ostatní nutná nastavení tak, aby vaše kampaně byly efektivní.
…a chcete zjistit, jak PPC fungují, abyste dokázali dobře zadat práci.
…a záleží vám na kvalitní návštěvnosti a na tom, aby váš byznys vydělával.
…a chcete zjistit, co PPC práce obnáší a jak si s PPC specialistou můžete vzájemně pomoci.
Veronika Oblouková
Skill Head of Search
Verča se v oblasti online marketingu pohybuje již od roku 2017. To mimo jiné absolvovala Digisemestr, kde načerpala spoustu pro začátek kariéry cenných informací. Jako směr si vybrala placenou reklamu, která ji pořád baví a ráda se v této oblasti neustále vzdělává.
Od roku 2019 veřejně školí, stará se o interní vzdělávání nováčků v týmu a mentoruje externí týmy PPC specialistů. Mezi její klienty patřily, nebo patří například Amazon, Avon, EMP, Nakladatelství GRADA, RAJA – obalové materiály, Hello bank! innogy a další. Ať je klient malý nebo velký, Veronika všem věnuje tu nejlepší péči a záleží jí na tom, aby oblast placené reklamy dostatečně chápali – včetně všech přínosů i úskalí.
Ráda cestuje a ochutnává nová jídla. Odkojená je rockem a proto ráda zajde na koncert nebo letní fesťák. Ovšem nepohrdne ani jazzem nebo smyčcovým orchestrem.
Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz
Co je v ceně | prezentace a certifikát |
Počet účastníků | maximálně 50 |
Rozsah školení | začátek ve 10:00, konec v 12:00 |
Potřebné znalosti | žádné |
Vlastní počítač | nutný |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.