Základní nastavení vyhledávací nebo obsahové sítě je dobrý začátek, ale pro kvalitní výsledky je potřeba znát PPC více do hloubky. Většina uživatelů chodí na weby před objednávkou opakovaně, a proto vám ukážeme, jak je správně oslovovat v průběhu času.
Práce PPCčkaře nespočívá pouze v zapínání a vypínání kampaní. Kampaně je potřeba průběžně optimalizovat a vyhodnocovat.
Dozvíte se, jak postupovat při vytváření vhodné strategie při spouštění PPC.
Ukážeme si základní optimalizační techniky, projdeme si hlavní metriky pro vyhodnocování.
Projdeme společně možnosti, díky kterým budou mít vaše kampaně lepší výkon.
Ukážeme si, proč je remarketing mocný nástroj, který by neměl chybět ve většině reklamních účtů.
Necháme nahlédnout pod pokličku naší práce. Celý webinář je provázen praktickými příklady a ukázkami. Nezapomeneme ani na lidi, kteří jsou „nadřízení“ a jejich úkolem je dohlížet v rámci týmu i na PPC specialistu.
…který ví, že svět nekončí v Google Ads a v Skliku.
…který potřebuje do detailu vědět, jak se kampaně nastavují.
…který chce zjistit, jak reklama na Facebooku funguje a co vše lze nastavit.
…a záleží vám na kvalitní návštěvnosti a na tom, aby váš byznys vydělával.
Marek Slavíček
Head of Performance & Branding
Marek pracuje v Hájedničce více než 10 let. První zkušenosti s „onlinem“ nabíral jako administrátor Skliku ve společnosti Seznam.cz a také při tvorbě webů a webových prezentací.
V Hájedničce začínal v oddělení Performance Advertising, kde vystřídal několik pozic od řadového specialisty přes lektora veřejných školení až po vedoucího části týmu. Na delší čas se pak usadil na pozici Senior PA Consultant.
2 roky si také vyzkoušel, co obnáší projektové řízení a zajišťoval koordinaci jednotlivých týmů, strategický rozvoj klientů a management jejich očekávání. Nyní se vrátil do Performance & Branding oddělení jako jeho lídr.
Jeho největšími klienty jsou a byly značky T-Mobile, Euronics, Škoda Auto, Generali Pojišťovna, Central Group a O2. Ve svém volnu, když děti a manželka dovolí, rád cvičí jogu, jezdí na kole či hraje počítačové hry.
Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz
Co je v ceně | prezentace a certifikát |
Počet účastníků | maximálně 50 |
Rozsah školení | začátek ve 13:00, konec v 15:30 |
Potřebné znalosti | Základy Google Ads a Skliku |
Vlastní počítač | ano |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.