H1 logo
Do košíku 0
Marek Slavíček

Webinář Google Ads a Skliku pro pokročilé

Základní nastavení vyhledávací nebo obsahové sítě je dobrý začátek, ale pro kvalitní výsledky je potřeba znát PPC více do hloubky. Většina uživatelů chodí na weby před objednávkou opakovaně, a proto vám ukážeme, jak je správně oslovovat v průběhu času.

Objednat školení

Proč přijít na webinář?

Práce PPCčkaře nespočívá pouze v zapínání a vypínání kampaní. Kampaně je potřeba průběžně optimalizovat a vyhodnocovat

Co se na webináři naučíte?

Jak zvolit úspěšnou strategii, určit cíle a plánovat kampaně

Dozvíte se, jak postupovat při vytváření vhodné strategie při spouštění PPC.

Jak optimalizovat a vyhodnocovat kampaně

Ukážeme si základní optimalizační techniky, projdeme si hlavní metriky pro vyhodnocování.

Jak můžete vylepšit vyhledávací a obsahové kampaně

Projdeme společně možnosti, díky kterým budou mít vaše kampaně lepší výkon.

Jak funguje remarketing a jak ho efektivně nastavit

Ukážeme si, proč je remarketing mocný nástroj, který by neměl chybět ve většině reklamních účtů.

A to není všechno…

Necháme nahlédnout pod pokličku naší práce. Celý webinář je provázen praktickými příklady a ukázkami. Nezapomeneme ani na lidi, kteří jsou „nadřízení“ a jejich úkolem je dohlížet v rámci týmu i na PPC specialistu.

Na webináři nesmíte chybět, pokud jste:

PPCčkař

…který ví, že svět nekončí v Google Ads a v Skliku.

Začínající specialista

…který potřebuje do detailu vědět, jak se kampaně nastavují.

Online markeťák

…který chce zjistit, jak reklama na Facebooku funguje a co vše lze nastavit.

Správce, majitel e-shopu

…a záleží vám na kvalitní návštěvnosti a na tom, aby váš byznys vydělával.

Školením vás provede

Marek Slavíček

Head of Performance & Branding

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Marek Slavíček

Marek pracuje v Hájedničce více než 10 let. První zkušenosti s „onlinem“ nabíral jako administrátor Skliku ve společnosti Seznam.cz a také při tvorbě webů a webových prezentací.

V Hájedničce začínal v oddělení Performance Advertising, kde vystřídal několik pozic od řadového specialisty přes lektora veřejných školení až po vedoucího části týmu. Na delší čas se pak usadil na pozici Senior PA Consultant. 

2 roky si také vyzkoušel, co obnáší projektové řízení a zajišťoval koordinaci jednotlivých týmů, strategický rozvoj klientů a management jejich očekávání. Nyní se vrátil do Performance & Branding oddělení jako jeho lídr.

Jeho největšími klienty jsou a byly značky T-Mobile, Euronics, Škoda Auto, Generali Pojišťovna, Central Group a O2. Ve svém volnu, když děti a manželka dovolí, rád cvičí jogu, jezdí na kole či hraje počítačové hry.

Akce proběhne online

Webinář Google Ads a Skliku pro pokročilé


Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz

Informace ke školení

Co je v ceně prezentace a certifikát
Počet účastníků maximálně 50
Rozsah školení začátek ve 13:00, konec v 15:30
Potřebné znalosti Základy Google Ads a Skliku
Vlastní počítač ano

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Lucie Kinkor. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.