Než dočtete tuto větu, přibyde jenom na Facebooku asi 10 000 obrázků. A to nemluvíme o statusech, videích, reklamách a dalších příspěvcích. Jak v té záplavě obsahu vyniknout? Naučíme vás, jak připravit působivé vizuály s údernými texty.
Na tvorbu příspěvků na sociální sítě máte často jen pár minut a nesmíte jimi znudit ani sebe, ani fanoušky. Dokonalý text bez kvalitní grafiky pokulhává a stejně je tomu i naopak – vytvoříte krásnou grafiku, ale hlavní sdělení se ztratí v balastu informací.
My vás naučíme vypilovat obě oblasti do perfektního výsledku.
Na školení vám také poradíme, jak zachovat konzistenci vizuální komunikace, kde najdete zdroje kvalitních a licenčně ošetřených fotek, které můžete zdarma používat i pro komerční účely, nebo jak zveřejnit příspěvky na sociální sítě přímo z Canvy.
…který se stará o jeden či více profilů
…který chce lépe prezentovat svoji práci.
…který chce efektivně komunikovat na sociálních sítích.
David Svoboda
David je jedním z nejvíce profilovaných lektorů workshopů Canvy v ČR a Velké Británii a nasazování vizuální komunikace do firem. Spolupracuje s vývojovým týmem Canva na testování budoucích verzí a vylepšování té stávající. Kromě toho vede inovativní workshopy prezentačních dovedností a osobní produktivity pro české a zahraniční klienty. Věnuje se individuální přípravě mezinárodních řečníku pro prestižní konferenci TEDxPrague.
Lucie Hrdinová
Content Strategist
Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě, nicméně poměrně záhy zběhla ze světa tiskových center, agentur a uzávěrek na „druhou stranu“, do kreativnějšího a barevnějšího světa online marketingu. A v něm se neustále učí něco nového už od roku 2008.
Začínala jako copywriter, později pracovala jako obsahový specialista a v H1.cz aktuálně působí na pozici Content Strategist Managera. Pro klienty píše texty, připravuje kompletní obsahové strategie, pravidelně školí veřejnost. Jako Team Leader se stará o blaho copy týmu a jako organizátorka CopyCampu o radost jeho návštěvníků.
Volné chvilky věnuje kvalitním knížkám, dobrý filmům, badmintonu a cestování.
Lucie Višňáková
Lucka se v oblasti internetového marketingu a e‑commerce pohybuje od roku 2009, kdy spoluzaložila hokejový e‑shop, který se již po roce fungování stal jedničkou na českém trhu a tuto pozici si držel sedm let. Po prodeji firmy předává své zkušenosti klientům, které učí, jak si sami jednoduše vytvoří poutavé videorecenze a grafiku pro své projekty.
Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz
Co je v ceně | prezentace a certifikát |
Počet účastníků | maximálně 50 |
Rozsah školení | začátek 13:00, konec 16:00 |
Potřebné znalosti | žádné |
Vlastní počítač | nutný, výhoda více obrazovek |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.