H1 logo
Do košíku 0
Marek Herel

Webinář: Jak na Data Studio

Pro začátečníky

Naučte se vizualizovat data tak, abyste se v nich neztratili. Správně vyhodnocená kampaň znamená dobře využitou investici, která se vyplatí. Na webináři se naučíte, jak vytvářet automatizované reporty pomocí bezplatného nástroje Google Data Studio a ukážeme si, jak jednoduše vizualizovat data z Google Analytics, Google Ads a Sklik tak, jak potřebujete.

Objednat školení

Proč se zúčastnit webináře?

Třeba proto, že chcete mít přehled a pořádek ve svých datech a automatizovat proces pravidelného měsíčního nebo týdenního reportingu. Zdlouhavé ruční vyplňování tabulek už do 21. století zkrátka nepatří. Data Studio nabízí více než 200 konektorů, díky kterým můžete automatizovaně vizualizovat data z nástrojů od Google, reklamních systémů, sociálních sítí, databází a dalších zdrojů dat. S Data Studiem tak budete mít svá data a reporty přehledné a vždy po ruce.

Co se na webináři naučíte?

Vytvoříte si vlastní dashboardy

Naučíte se, jak nastavit vlastní vzhled a vizualizovat data v rychlých přehledech, grafech, tabulkách nebo mapách.

Napojíte a nastavíte datové zdroje

Společně napojíme datové zdroje pro automatizovaný dashboard z Google Analytics, Google Ads a Sklik. Vytvoříme dashboardy s nejdůležitějšími metrikami, nastavíme si vlastní (kalkulované) metriky, dimenze nebo si vytvoříme vlastní filtry.

Jak z dat dostat to, co potřebujete

Dozvíte se, jak data porovnat s předchozím obdobím, využít interaktivní možnosti filtrování dat nebo si udělat obrázek o tom, jak si vedete v porovnání s konkurencí z dat Google Ads.

Jak sdílet vytvořený report a další vychytávky

Zjistíte, jak můžete vytvořený report sdílet, zabezpečit, nastavit automatické odesílání na e‑mail nebo sledovat jeho využívání pomocí Google Analytics.

A to není všechno…

Pro vytváření vlastních reportů je podmínkou mít vlastní účty v nástrojích Google Analytics (práva: číst & analyzovat a vyšší), Google Ads (práva: administrátor účtu) a Sklik (práva: administrátor účtu) s daty alespoň za poslední měsíc. Z webináře budete odcházet s vlastními reporty v Google Data Studiu.

Na webináři nesmíte chybět, pokud jste:

Začínající online markeťák

…který chce načerpat pevné základy, rady a tipy, aby mu šla práce od ruky.

Manažer nebo majitel e-shopu

…který chce mít přehled o více aktivitách na jednom místě.

PPC nebo SEO specialista

…který chce ze svých dat vytěžit co nejvíc.

Školením vás provede

Marek Herel

Web Analytics Specialist

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Marek Herel

Marek do Hájedničky přišel z mezinárodní přepravní společnosti, kde měl na starosti vedení PPC kampaní, správu sociálních sítí a webů, analytiku, vývoj a nasazení chatbota nebo kompletní zpracování návrhu zákaznické samoobsluhy. Je velkým fanouškem nástrojů od Google a redakčního systému Wordpress, se kterým umí divy.

V Hájedničce se věnuje především webové analytice, reportingu a automatizaci, ve kterých se cítí jako ryba ve vodě a neustále hledá nové způsoby, jak se posunout ještě dál. Na starosti má reporting například pro Sazku, Rajapack nebo HyperMedia.

Pro začátečníky

Akce proběhne online

Webinář: Jak na Data Studio


1 990 Kč bez DPH
2 408 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně prezentace a certifikát
Počet účastníků maximálně 50
Rozsah školení začátek ve 13:00, konec v 16:00
Potřebné znalosti Mít vlastní účty v nástrojích Google Analytics
Vlastní počítač ano

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Petra Vomočilová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Termíny školení

05.11.2020 13:00 - 16:00 Objednat školení

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.