Naučte se vizualizovat data tak, abyste se v nich neztratili. Správně vyhodnocená kampaň znamená dobře využitou investici, která se vyplatí. Na webináři se naučíte, jak vytvářet automatizované reporty pomocí bezplatného nástroje Google Data Studio a ukážeme si, jak jednoduše vizualizovat data z Google Analytics, Google Ads a Sklik tak, jak potřebujete.
Třeba proto, že chcete mít přehled a pořádek ve svých datech a automatizovat proces pravidelného měsíčního nebo týdenního reportingu. Zdlouhavé ruční vyplňování tabulek už do 21. století zkrátka nepatří. Data Studio nabízí více než 200 konektorů, díky kterým můžete automatizovaně vizualizovat data z nástrojů od Google, reklamních systémů, sociálních sítí, databází a dalších zdrojů dat. S Data Studiem tak budete mít svá data a reporty přehledné a vždy po ruce.
Naučíte se, jak nastavit vlastní vzhled a vizualizovat data v rychlých přehledech, grafech, tabulkách nebo mapách.
Společně napojíme datové zdroje pro automatizovaný dashboard z Google Analytics, Google Ads a Sklik. Vytvoříme dashboardy s nejdůležitějšími metrikami, nastavíme si vlastní (kalkulované) metriky, dimenze nebo si vytvoříme vlastní filtry.
Dozvíte se, jak data porovnat s předchozím obdobím, využít interaktivní možnosti filtrování dat nebo si udělat obrázek o tom, jak si vedete v porovnání s konkurencí z dat Google Ads.
Zjistíte, jak můžete vytvořený report sdílet, zabezpečit, nastavit automatické odesílání na e‑mail nebo sledovat jeho využívání pomocí Google Analytics.
Pro vytváření vlastních reportů je podmínkou mít vlastní účty v nástrojích Google Analytics (práva: číst & analyzovat a vyšší), Google Ads (práva: administrátor účtu) a Sklik (práva: administrátor účtu) s daty alespoň za poslední měsíc. Z webináře budete odcházet s vlastními reporty v Google Data Studiu.
…který chce načerpat pevné základy, rady a tipy, aby mu šla práce od ruky.
…který chce mít přehled o více aktivitách na jednom místě.
…který chce ze svých dat vytěžit co nejvíc.
Marek Herel
Web Analytics Specialist
Marek do Hájedničky přišel z mezinárodní přepravní společnosti, kde měl na starosti vedení PPC kampaní, správu sociálních sítí a webů, analytiku, vývoj a nasazení chatbota nebo kompletní zpracování návrhu zákaznické samoobsluhy. Je velkým fanouškem nástrojů od Google a redakčního systému Wordpress, se kterým umí divy.
V Hájedničce se věnuje především webové analytice, reportingu a automatizaci, ve kterých se cítí jako ryba ve vodě a neustále hledá nové způsoby, jak se posunout ještě dál. Na starosti má reporting například pro Centropol, Provident, Budějovický Budvar nebo Electroworld.
Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz
Co je v ceně | prezentace a certifikát |
Počet účastníků | maximálně 50 |
Rozsah školení | začátek ve 13:00, konec v 16:00 |
Potřebné znalosti | Mít vlastní účty v nástrojích Google Analytics |
Vlastní počítač | ano |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.