H1 logo
Do košíku 0
Marek Herel

Webinář Jak na Google Data studio pro začátečníky

Pro začátečníky

Naučte se vizualizovat data tak, abyste se v nich neztratili

Správně vyhodnocená kampaň znamená dobře využitou investici, která se vyplatí. Na webináři se naučíte, jak vytvářet automatizované reporty pomocí bezplatného nástroje Google Data Studio a ukážeme si, jak jednoduše vizualizovat data z Google Analytics nebo Tabulek Google tak, jak potřebujete.

Objednat školení

Proč se zúčastnit webináře

Třeba proto, že chcete mít přehled a pořádek ve svých datech a automatizovat proces pravidelného měsíčního nebo týdenního reportingu. Zdlouhavé ruční vyplňování tabulek už do 21. století zkrátka nepatří. Data Studio nabízí více než 350 konektorů, díky kterým můžete automatizovaně vizualizovat data z nástrojů od Google, reklamních systémů, sociálních sítí, databází a dalších zdrojů dat. S Data Studiem tak budete mít svá data a reporty přehledné a vždy po ruce.



Co se na webináři naučíte?

Vytvoříte si vlastní dashboardy

Naučíte se, jak nastavit vlastní vzhled a vizualizovat data v rychlých přehledech, grafech nebo tabulkách.

Napojíte a nastavíte datové zdroje

Společně napojíme datové zdroje pro automatizovaný dashboard z Google Analytics a Tabulek Google. Vytvoříme dashboardy s nejdůležitějšími metrikami, nastavíme si vlastní (kalkulované) metriky, dimenze nebo si vytvoříme vlastní filtry.

Jak z dat dostat to, co potřebujete

Dozvíte se, jak data porovnat s předchozím obdobím, využít interaktivní možnosti filtrování dat nebo spojit data z Google Analytics a Tabulek Google.

Jak sdílet vytvořený report a další vychytávky

Zjistíte, jak můžete vytvořený report sdílet, zkopírovat a napojit své zdroje dat, zabezpečit, nastavit automatické odesílání na e‑mail nebo sledovat jeho využívání pomocí Google Analytics.

A to není všechno…

Pro vytváření vlastních reportů je podmínkou vlastní účet Google. Z webináře budete odcházet s vlastními reporty v Google Data Studiu založenými na datech z ukázkového nebo vlastního účtu Google Analytics a taky šablonou pro vlastní použití.



Na webináři nesmíte chybět, pokud jste:

Začínající online markeťák

…který chce načerpat pevné základy, rady a tipy, aby mu šla práce od ruky.

Manažer nebo majitel e-shopu

…který chce mít přehled o více aktivitách na jednom místě.

PPC nebo SEO specialista

…který chce ze svých dat vytěžit co nejvíc.

Školením vás provede

Marek Herel

Web Analytics Specialist

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Marek Herel

Marek do Hájedničky přišel z mezinárodní přepravní společnosti, kde měl na starosti vedení PPC kampaní, správu sociálních sítí a webů, analytiku, vývoj a nasazení chatbota nebo kompletní zpracování návrhu zákaznické samoobsluhy. Je velkým fanouškem nástrojů od Google a redakčního systému Wordpress, se kterým umí divy.

V Hájedničce se věnuje především webové analytice, reportingu a automatizaci, ve kterých se cítí jako ryba ve vodě a neustále hledá nové způsoby, jak se posunout ještě dál. Na starosti má reporting například pro Sazku, Rajapack nebo HyperMedia.

Pro začátečníky

Akce proběhne online

Webinář Jak na Google Data studio pro začátečníky


Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz

Informace ke školení

Co je v ceně prezentace a certifikát
Počet účastníků maximálně 10
Rozsah školení začátek v 13:00, konec ve 16:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač nutný

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Lucie Jarošová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.