Firemní profil na Instagramu je dnes regulérní kanál online marketingu. A tak by se k němu mělo přistupovat. Zapomeňte na větu „Máme ho jen proto, že ho mají všichni okolo“ a řešte jeho správu strategicky a tak, aby vaše snažení mělo efekt.
Protože Instagram je druhou nejsilnější sociální sítí v Česku. A i přesto ho jen málokterá firma využívá efektivně. Protože právě na něm žije vaše cílovka. A dost možná o vás zatím ani netuší. Protože 16 % uživatelů ve věku 16 až 34 let se o nové značce dozví právě na Instagramu.
Protože Instagram je nejlepší platforma pro komunikaci s generací Z, která si svoje lovebrandy právě hledá. Protože Instagram se neustále vyvíjí, mění a je třeba se změnám přizpůsobit a využít je ve svůj prospěch. Ukážeme vám směr.
… o druhé nejvýznamnější sociální síti v Česku
… a „chování“ Instagramu a jeho uživatelů při přípravě strategie
… a jak obsah vytvářet
… a v čem vám mohou pomoci.
…nástroj nezbytný pro tvorbu reklam
Chcete se dozvědět, jak influenceři vytvářejí tak krásná stories? Ukážeme vám, jak na ně. Těšit se můžete na příklady z praxe, ukázky aplikací, které vám usnadní práci, a spoustu dalších postřehů a vychytávek.
A slyšeli jste o novince Instagram Shopping? Taky o tom si budeme povídat…
…který hledá inspiraci pro správu Instagramu.
…a chcete rozumět dodavatelům a kvalitě jejich práce
…který hledá nové cesty ke svým zákazníkům
…který chce mít přehled o aktuálních trendech.
Vítězslav Klement
Head of Social
Vystudovaný makroekonom se hned po škole vydal cestou online marketingu, tvorby obsahu a sociálních sítí. Od roku 2013 je spojen s mediální agenturou GroupM, kde si prošel hned několika pozicemi, při kterých se dostal k práci pro největší klienty v České republice.
Vedl celý tým specialistů, pečující nejen o sociální sítě globálních klientů a vypracovával komunikační strategie pro značky jako ŠKODA Auto, Red Bull, L ´Oréal nebo Unilever.
Během svého působení v GroupM absolvoval zahraniční stáže v Dubaji a Madridu, pravidelně přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze a aktuálně z pozice Social Skillheada dohlíží na disciplínu social content & performance napříč všemi GroupM agenturami.
Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz
Co je v ceně | prezentace a certifikát |
Počet účastníků | maximálně 50 |
Rozsah školení | začátek 14:00, konec v 17:00 |
Potřebné znalosti | žádné |
Vlastní počítač | nutný + vlastní telefon |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.