Prvním krokem úspěšného onlinu je dobrá online marketingová strategie. Lámete si hlavu s tou svou? Přijďte se svým týmem do H1.cz a my vám ji pomůžeme vytvořit během 6 hodinového školení.
Přípravou online marketingové strategie vás provede Andrea Krejčí, která má bohaté zkušenosti s vedením projektů jak na straně agentury, tak na straně klienta. Andrea celý váš tým provede komplexním procesem tvorby online marketingové strategie a pomůže vám s hledáním odpovědí na důležité byznysové otázky.
Workshopu se může účastnit až 5 osob z jedné firmy, cena za workshop se platí za firmu a vždy se ho účastní maximálně 4 firmy najednou. Pro co nejlepší výstup doporučujeme, aby se workshopu účastnil váš majitel firmy, obchodní ředitel, marketingový ředitel, finanční ředitel a zástupce zákaznického oddělení. Rozhodnutí, kdo se bude workshopu účastnit, ale samozřejmě necháme na vás.
s ohledem na specifika vašeho oboru a cílovou skupinu.
kterou budete schopni ihned uvést do praxe, prezentovat svému týmu a dále pohodlně upravovat a rozšiřovat.
abyste byli schopni své plány opravdu naplnit.
upravit obsah na míru konkrétního média a jak vše správně změřit a vyhodnotit.
a naučíte se je adekvátně rozložit a vyhodnotit.
Od Hájedničky dostanete krátké úvodní zhodnocení vaší aktuální online prezentace a návrh možností, které mohou vašemu onlinu pomoci ke zvýšení tržeb a profitability firmy. Pokud nám předem nasdílíte více informací (například náhled do Google Analytics nebo vašich reklamních účtů), rádi pro vás připravíme i naše konkrétní návrhy a připomínky na míru vaší společnosti.
…který to zkrátka chce dělat dobře
…který hledá kanály pro akvizici zákazníků
…který si chce utřídit své myšlenky
…který chce lépe řídit své dodavatele
Andrea Krejčí
Client Service Director
Andrea vystudovala ekonomii a láska k číslům i byznysové uvažování se proplétají celým jejím životem. Pracovala v nadnárodní bankovní společnosti a velkou část pracovní kariéry věnovala i vlastnímu podnikání.
V Hájedničce působila už v letech 2015 až 2017. Z pozice Account Managera se starala o značky Avon, Vodafone, Allianz nebo Košík.cz. Na další dva roky zakotvila na straně klienta, když se starala o marketing B2B společnosti GUMEX. Tady projektově řídila spuštění nového webu.
Po dvou letech se vrátila „na místo činu“, a to na pozici Client Service Director. Jejím základním cílem je spokojenost klientů s perfektními službami Hájedničky.
Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz
Co je v ceně | online strategie, certifikát, prezentace, až 5 účastníků za firmu |
Počet účastníků | maximálně 50 |
Rozsah školení | začátek 9:00, konec 12:00 |
Potřebné znalosti | vlastní online projekt |
Vlastní počítač | ano |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.