H1 logo
Do košíku 0
Nikola Ječmenová

Webinář: Reklama na Facebooku + přehledný manuál

Pro začátečníky

Pojďme se potkat online a společně se naučit základy reklamy na facebooku – zlatá pravidla pro tvorbu kampaní, která využijete při tvorbě vašich marketingových strategií.

Objednat školení

Proč se zúčastnit webináře?

Placená propagace na Facebooku patří k základům reklamy na internetu. V dnešní době je organický dosah na Facebooku kolem 8 %, a proto je dnes více než kdy dřív nutné zaměřit se na kvalitní obsah a podpořit ho placenou propagací. Správná komunikace, cílení a načasování reklamy je základem úspěšné kampaně. Naučte se je vytvářet tak, aby vám reklama přinesla co největší užitek. Kromě toho si ukážeme také to, jak s přehledem zvládnout komunikaci v jednotlivých fázích kampaně.

Co se na webináři naučíte?

Proč je důležité mít placenou reklamu na Facebooku

 

Co je a jak využít framework STDC

 

Jak nastavit kampaň v Business Manageru

 

Možnosti cílení v rámci Business manageru

 

Jak vytvářet a pracovat s publiky pro remarketing

 

Jak na správu Business Manageru v přehledném manuálu

 

A to není všechno…

Po absolvování kurzu vám zašleme podrobný manuál na správu Facebooku a Instagramu. Dostanete detailní návod toho, jak založit firemní profil, jak na publikační plán, propagaci a vyhodnocování obou sítí. Ale také, jak na správu Business Manageru, nebo podle čeho si vybrat vhodný formát pro vaši kampaň.

Na webináři nesmíte chybět, pokud jste:

PPCčkař

…který ví, že svět nekončí v Google Ads a v Skliku

Začínající specialista

…který potřebuje do detailu vědět, jak se kampaně nastavují.

Online markeťák

…který chce zjistit, jak reklama na Facebooku funguje a co vše lze nastavit.

Správce, majitel e-shopu

…a záleží vám na kvalitní návštěvnosti a na tom, aby váš byznys vydělával.

Z jiného oboru

 a chcete zjistit, co vlastně reklama na sociálních sítích znamená.

Školením vás provede

Nikola Ječmenová

Performance & Branding Specialist

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Nikola Ječmenová

Nikola v lednu 2018 v Hájedničce absolvovala školení a… v červnu do PA oddělení nastoupila. Věnuje se převážně plánování a strategickému řízení kampaní na Google a v Skliku, do budoucna se chce více zaměřit i na placený obsah v rámci Facebooku a Instagramu.

Jejím hlavním klientem je Amazon, dále se stará o kampaně Kuehne + Nagel, firmy Rajapack a dalších.

Má ráda LP desky, staré knížky, zvířata a Aperol. Snaží se minimalizovat svoji ekologickou stopu a je hrdou majitelkou firemního maskota, hafana Lokiho.

Pro začátečníky

H1.cz, Praha 5

Webinář: Reklama na Facebooku + přehledný manuál


2 590 Kč bez DPH
3 134 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně prezentace a certifikát
Počet účastníků maximálně 50
Rozsah školení začátek ve 13:00, konec 15:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač nutný

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Petra Vomočilová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Termíny školení

15.12.2020
16.12.2020
13:00 - 15:00
13:00 - 15:00
Objednat školení

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.