SEO není jen optimalizace pro vyhledávače. SEO je především o tom, aby vás na internetu snadno našli lidé.
Lidé stále preferují přirozené výsledky hledání. Na placenou reklamu reagují výrazně méně, díky „reklamní slepotě“ si jí mnohdy vůbec nevšimnou. A kvalitní web je víc než jen vizitka firmy. Kvalitní web totiž zaujme i vyhledávače. A ty vám pak budou přivádět zákazníky bez toho, abyste draze nakupovali reklamní prostor.
Co můžete očekávat od robotů – vyhledávačů, co vám u nich nažene plusové body a s čím naopak nepochodíte.
Jak se rychle zorientovat v tom, co a jak lidé hledají. Kde klíčová slova hledat a jak s nimi pracovat.
Proč se vyplatí investovat (ať už peníze, nebo čas) do kvalitního (tedy přínosného a relevantního) obsahu.
Naučíte se, jak zlepšit marketing pomocí nástrojů, které jsou mnohdy zdarma.
Řekneme si, jak si správně nastavit cíle a pak kontrolovat jejich plnění.
Podíváte se na web z pohledu robotů – dozvíte se, jak jim udělat radost a co se jim naopak nelíbí. Dostanete tipy na užitečné nástroje, které vám ušetří hromadu práce a přinesou nové užitečné informace. Naučíte se přemýšlet nad marketingem komplexně a pochopíte, proč je SEO esencí přirozeného marketingu.
…který má na starosti online komunikaci.
…který zadává práci online specialistům.
…který chce rozvíjet aktivity na internetu.
…který má za úkol zlepšit obchodní výsledky.
…který se stará o stránky, blog i sociální sítě.
Dominik Liebezeit
SEO & UX Consultant
Dominik dokáže číst v matrixu a chápat myšlení vyhledávacích robotů. Díky tomu ví, jak je přesvědčit, aby si oblíbily vaše stránky a postrčily vás ve výsledcích vyhledávání. Aby vaše stránky byly opravdu vidět, stanoví vhodnou linkbuildingovou strategii a zajistí její exekutivu. Protože ví, že návštěvnost není všechno, vyladí váš web také z hlediska UX, aby se na něm uživatelé neztráceli a cítili se dobře.
Mezi klienty, pro které pracuje, patří firmy jako innogy, UPC, T-Mobile či Tesco. I vzhledem ke svému vzrůstu razí heslo, že na velikosti nezáleží, tím spíše ne v online prostředí. Proto rád pomůže i malým firmám, aby byly lépe vidět, návštěvníky proměňovaly v zákazníky a třeba se jednoho dne staly další velkou firmou.
Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.
Co je v ceně | prezentace a certifikát |
Počet účastníků | maximálně 50 |
Rozsah školení | začátek ve 13:00, konec v 16:00 |
Potřebné znalosti | žádný |
Vlastní počítač | nutný |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Lucie Jarošová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
31.03.2021 | 13:00 - 16:00 | Objednat školení |
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.