H1 logo
Do košíku 0

Webová analytika

Výkonnostní marketing bez analytiky je jako cestování bez mapy. Jasně: Pohybujete se, ale vlastně nevíte, jestli k cíli, nebo od něj.

Webová analytika v podání Hájedničky

Za každou úspěšnou strategií stojí data. Ta správná, dobře měřená a interpretovaná fungují jako směrovky, které vám ukazují správnou cestu. Díky datům můžete nejen zefektivnit marketing, ale především předejít zbytečným investicím do něčeho, co nefunguje.

Návrh řešení analytiky

Navrhneme pro vás analytické řešení tak, aby mělo hlavu, patu a cíle. Dokážeme doměřit i vaše offline aktivity a jejich dopad na online.

Správné nastavení

Od jednoduchých skriptů k propojování datových zdrojů napříč byznysem. Postaráme se o to, aby byla vaše analytika vyladěná do poslední cifry.

Kontroly správnosti

Že už Google Analytics nebo jiný nástroj používáte? A můžeme ho vidět? Špatná nebo špatně změřená data jsou často horší než žádná data.

Zobrazení dat a reporting

Připravíme pro vás srozumitelný a real-time přehled všech dat důležitých pro váš byznys a s metrikami, které jsou zásadní.

Data-driven doporučení pro váš byznys

V Hájedničce těžíme ze synergie. A analytika je základem všech našich strategických i dílčích marketingových rozhodnutí.

Interpretace dat

Data nelžou. Naopak jasně říkají, které investice dávají smysl a kde už do kampaní investujete více, než byste měli.

S čím už jsme se poměřili?

Webovou analytiku už jsme nastavovali pro giganty s miliardovými obraty nebo třeba napříč celým CEE regionem. Moc dobře ale víme, že analytika, která šlape, jak má, je zásadní i pro malou rodinnou firmu.

Vyvinuli jsme znovupoužitelná řešení komplexního měření, které šetří čas a peníze na dalších projektech.

Webovou analytiku zastřešujeme pro 4 země a desítky webů, které klient používá.

Díky úzké spolupráci s PPC specialisty optimalizujeme kampaně podle průběžných dat a ověřování hypotéz.

Propojili jsme data z různých systémů, a klient tak má přehled o výkonu reklamních platforem na jednom místě.