H1 logo
Do košíku 0
Kuba Drahokoupil - lektor analytiky | H1.cz
Jakub Drahokoupil

Workshop: Jak na marketingovou strategii prakticky

Pro pokročilé

Without data you’re just another person with an opinion, W. Edwards Deming

 

Strategie není jen obecný dokument, ale celkový rámec, který vám pomůže definovat cíle, rozložit rozpočet a správně vyhodnocovat.

Objednat školení

Proč přijít na workshop?

Workshop vás krok za krokem provede tvorbou marketingové strategie: Vyhodnotíte současnou situaci, definujete si strategické cíle a konkrétní kroky, které povedou k jejich naplnění. A to vše s ohledem na vaši cílovku. Naučíte se i to, jak pracovat s jednotlivými kanály, jak pro ně adaptovat obsah a jak vše správně doměřit a vyhodnotit.

A protože šedivá je teorie a zelený strom praxe: K ruce vám budou zkušení lektoři, díky kterým si na konci dne domů ponesete konkrétní strategii, kterou hned druhý den můžete převést do praxe.

Co se na školení naučíte?

Jaké jsou základní principy pro stanovení marketingového plánu.

 

Jak si stanovit měřitelné plány v krátkodobém i dlouhodobém horizontu.

 

Kdo je vaše cílová skupina a jakými kanály s ní komunikovat.

 

Jak marketingové aktivity vyhodnocovat a spočítat si, zda se vyplácí.

 

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Provozovatel webu

... který to zkrátka chce dělat dobře.

Obchodník

... který hledá kanály pro akvizici zákazníků.

Držitel rozpočtu

... který si chce utřídit své myšlenky.

Marketér, manažer

... který chce lépe řídit své dodavatele.

Školením vás provede

Kuba Drahokoupil - lektor analytiky | H1.cz

Jakub Drahokoupil

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Jakub Drahokoupil

Webová analytika Jakuba pohltila už v roce 2007. Data a analytiku považuje za základ veškerých marketingových a obchodních aktivit a rád přichází s možnostmi a nápady, jak data mohou pomoci konkrétním obchodním a marketingovým cílům klientů a jak na základě dat jednotlivé aktivity vhodně propojit. Součástí Hájedničky se stal roku 2013 a spolupracuje s ní převážně na velkých projektech. V současnosti je na volné noze.

Má zkušenosti s prací pro malé i velké e-commerce projekty (Queens, Heureka, ZOOT, Kasa aj.), telekomunikační operátory (T-Mobile, O2, Vodafone), bankovní instituce, pojišťovny aj.

Největší pracovní radost: Možnost neustále se něco učit, protože business každého klienta je jedinečný a je třeba k němu tak přistupovat.

Pro pokročilé

H1.cz, Praha 5

Workshop: Jak na marketingovou strategii prakticky


4 450 Kč bez DPH
5 429 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, občerstvení, oběd, certifikát
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek v 10:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti vlastní online projekt + základy GA
Vlastní počítač není nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
30 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Petra Vomočilová.

Termíny školení

25.04.2019 10:00 - 17:00 Objednat školení

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.