Investuje chytře do placené reklamy. Nestačí jen kliknout na tlačítko Propagovat příspěvek. Naučte se, jak nad placenými kampaněmi uvažovat strategicky.
„Facebook patří mezi nejvlivnější sociální sítě a jeho organický dosah neustále klesá. Bez reklamy na Facebooku se vaše značka neobejde.“ – Vítězslav Klement
Dozvíte se, jak funguje reklama na Facebooku. Krok za krokem si projdete, jak si založit firemní profil.
Proniknete do tajů Business Manageru. Jak funguje, jak se v něm orientovat.
Zjistíte, jak si nastavit první kampaň a podle čeho vybrat vhodný formát reklamy.
Ponoříte se do světa analytiky. Vítek vám ukáže, na jaké metriky se při vyhodnocování kampaní zaměřit.
V závěru workshopu vám Vítek představí další specifické funkce Business Manageru, které můžete využívat.
· Principy tvorby a fungování reklamy na Facebooku
· Nastavení Business Manageru
· Nastavení kampaně na Facebooku
· Analytika a vyhodnocování kampaní
· Práce s publiky, retargetingem
· A/B testování a další funkce Business Manageru
Ukážeme vám věci, na které v nápovědě nenarazíte a na které přijdete pouze, pokud pracujete na Facebooku už dlouhé roky. Vycházíme z reálné praxe lidí, kteří s Facebookem začínali a z reálných klientů bez závislosti na tom, kolik chtějí investovat do reklamy peněz.
…který chce vědět, jak funguje reklama na Facebooku.
…kterhé zajíma svět placené reklamy na Facebooku.
…který chce zjistit, zda dodavatelé odvádí dobrou práci
…které hledá nové cesty k zákazníkům.
Vítězslav Klement
Head of Social
Vystudovaný makroekonom se hned po škole vydal cestou online marketingu, tvorby obsahu a sociálních sítí. Od roku 2013 je spojen s mediální agenturou GroupM, kde si prošel hned několika pozicemi, při kterých se dostal k práci pro největší klienty v České republice. Vedl celý tým specialistů, pečující nejen o sociální sítě globálních klientů a vypracovával komunikační strategie pro značky jako ŠKODA Auto, Red Bull, L ´Oréal nebo Unilever.
Během svého působení v GroupM absolvoval zahraniční stáže v Dubaji a Madridu, pravidelně přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze a aktuálně z pozice Social Skillheada dohlíží na disciplínu social content & performance napříč všemi GroupM agenturami.
Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.
Co je v ceně | tištěné podklady, certifikát, občerstvení |
Počet účastníků | maximálně 16 |
Rozsah školení | začátek v 09:00, konec v 12:00 |
Potřebné znalosti | na školení budete potřebovat přístupové údaje (jméno, heslo) ke svému osobnímu profilu |
Vlastní počítač | nutný |
10 % | Opakované školení (do 6 měsíců) |
20 % | Stávající klienti H1.cz |
40 % | Studenti |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 723 188 915 na příjmu Ivana Courtonová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
18.07.2023 | 9:00 - 12:00 | Objednat školení |
12.09.2023 | 9:00 - 12:00 | Objednat školení |
15.11.2023 | 9:00 - 12:00 | Objednat školení |
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.