H1 logo
Do košíku 0
Vítězslav Klement

Workshop: Reklama na Facebooku

Pro začátečníky Novinka

Investuje chytře do placené reklamy. Nestačí jen kliknout na tlačítko Propagovat příspěvek. Naučte se, jak nad placenými kampaněmi uvažovat strategicky.

Objednat školení

Proč přijít na workshop?

„Facebook patří mezi nejvlivnější sociální sítě a jeho organický dosah neustále klesá. Bez reklamy na Facebooku se vaše značka neobejde.“ – Vítězslav Klement

Co si z workshopu odneste?

Reklama na Facebooku

Dozvíte se, jak funguje reklama na Facebooku. Krok za krokem si projdete, jak si založit firemní profil.

Představení Business Manageru

Proniknete do tajů Business Manageru. Jak funguje, jak se v něm orientovat.

Jak si nastavit první reklamu

Zjistíte, jak si nastavit první kampaň a podle čeho vybrat vhodný formát reklamy.

Vyhodnocení kampaní

Ponoříte se do světa analytiky. Vítek vám ukáže, na jaké metriky se při vyhodnocování kampaní zaměřit.

Práce s publiky, A/B testování

V závěru workshopu vám Vítek představí další specifické funkce Business Manageru, které můžete využívat.


Osnova workshopu:

· Principy tvorby a fungování reklamy na Facebooku

· Nastavení Business Manageru

· Nastavení kampaně na Facebooku

· Analytika a vyhodnocování kampaní

· Práce s publiky, retargetingem

· A/B testování a další funkce Business Manageru


Ukážeme vám věci, na které v nápovědě nenarazíte a na které přijdete pouze, pokud pracujete na Facebooku už dlouhé roky. Vycházíme z reálné praxe lidí, kteří s Facebookem začínali a z reálných klientů bez závislosti na tom, kolik chtějí investovat do reklamy peněz.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

PPC specialista

…který chce vědět, jak funguje reklama na Facebooku.

Začátečník

…kterhé zajíma svět placené reklamy na Facebooku.

Online marketér

…který chce zjistit, zda dodavatelé odvádí dobrou práci

Správce nebo majitel e-shopu

…které hledá nové cesty k zákazníkům. 

Školením vás provede

Vítězslav Klement

Head of Social

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Vítězslav Klement

Vystudovaný makroekonom se hned po škole vydal cestou online marketingu, tvorby obsahu a sociálních sítí. Od roku 2013 je spojen s mediální agenturou GroupM, kde si prošel hned několika pozicemi, při kterých se dostal k práci pro největší klienty v České republice. Vedl celý tým specialistů, pečující nejen o sociální sítě globálních klientů a vypracovával komunikační strategie pro značky jako ŠKODA Auto, Red Bull, L ´Oréal nebo Unilever.

Během svého působení v GroupM absolvoval zahraniční stáže v Dubaji a Madridu, pravidelně přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze a aktuálně z pozice Social Skillheada dohlíží na disciplínu social content & performance napříč všemi GroupM agenturami.

Pro začátečníky

Bubenská 1477/1, 170 00 Praha 7

Workshop: Reklama na Facebooku


3 290 Kč bez DPH
3 981 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, certifikát, občerstvení
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek v 09:00, konec v 12:00
Potřebné znalosti na školení budete potřebovat přístupové údaje (jméno, heslo) ke svému osobnímu profilu
Vlastní počítač nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
40 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 723 188 915 na příjmu Ivana Courtonová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Termíny školení

18.07.2023 9:00 - 12:00 Objednat školení
12.09.2023 9:00 - 12:00 Objednat školení
15.11.2023 9:00 - 12:00 Objednat školení

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.