H1 logo
Do košíku 0
Pavel Žůrek - lektor placených kampaní na FB | H1.cz
Pavel Žůrek

Workshop reklama na Facebooku II.

Pro začátečníky

Praktický workshop určený těm, kteří už mají představu, jak dělat reklamu na Facebooku. Prostřednictvím praktických úkolů vám ukážeme, jak postupovat strategicky správně, jak vybrat cíle a nastavení kampaně tak, aby byla úspěšná.

Objednat školení

Co se na školení naučíte?

Proč vsadit na placenou reklamu na Facebooku

Projdeme a zopakujeme si základní pojmy a připomeneme principy, kterých je dobré se držet.

Co je a jak funguje aukční princip na Facebooku

Ukážeme si, jak přesně reklama na Facebooku funguje a co je potřeba dělat, aby fungovala efektivně.

Jak na strategie na Facebooku

Projdeme možnosti, díky kterým pochopíte, jak Facebook zařadit do komunikačního mixu a postavit strategii od A do Z.

Jak prakticky na nastavení kampaní

Prakticky si ukážeme, jak nastavit kampaně na Facebooku, co a jak nastavit při konkrétních požadavcích na výsledek.

Co všechno umí Bussiness Manager

Podíváme se do detailu na možnosti, které nabízí inzerce prostřednictvím Bussiness Manageru.

A to není všechno…

Ukážeme vám věci, na které přijdete pouze, pokud pracujete na Facebooku už dlouhé roky. Workshop je postavený tak, abyste měli co největší možnost si vyzkoušet reálnou práci při propagaci na Facebooku.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

PPCčkař

... který ví, že svět nekončí v Google Ads a v Skliku.

Začínající specialista

... který potřebuje do detailu znát, jak kampaně nastavit.

Správce, majitel e-shopu

... a záleží vám na tom, aby váš byznys vydělával.

Online markeťák

... který chce zjistit, co všechno může nastavit.

Z jiného oboru

... a chcete zjistit, co vlastně reklama na sociálních sítích znamená

Školením vás provede

Pavel Žůrek - lektor placených kampaní na FB | H1.cz

Pavel Žůrek

Performance & Branding Strategist

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Pavel Žůrek

Pavel v Hájedničce zastává pozici Social Ads Strategist. Zkušenosti nabíral v mediální agentuře Wavemaker, kde se dostal k práci pro největší klienty v České republice. Jeho hlavním úkolem je rozvíjet tým specialistů a zároveň připravovat online strategie, kde reklama na sociálních sítích hraje nemalou roli.

Vše, co umí, se naučil na klientech Česká spořitelna, Vodafone, E.ON, L’Oreal nebo Hello bank! Zároveň je majitelem vlastního e-shopu, kde aplikuje znalosti z velkého světa mediální reklamy. Díky tomu ví, co je vhodné i pro střední nebo malé firmy, které disponují omezenými rozpočty.

Pavla můžete zastihnout v práci zhruba od pondělí do neděle mezi 8. až 20. hodinou, anebo jak si vychutnává zajímavé druhy piva. Při diskuzi s ním můžete jednoduše odbočit ze světa reklamy k fotbalu a jeho velké lásce – Chelsea, jejíž hymnu vám rád i zazpívá 🙂.

Pro začátečníky

H1.cz, Praha 5

Workshop reklama na Facebooku II.


2 950 Kč bez DPH
3 599 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně tištěné podklady, certifikát, občerstvení
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek ve 13:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
30 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Petra Vomočilová.

Termíny školení

04.04.2019 13:00 - 17:00 Objednat školení
07.05.2019 13:00 - 17:00 Objednat školení
05.06.2019 13:00 - 17:00 Objednat školení

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.