H1 logo
Do košíku 0
Ivana Šedivá

Online Workshop: Jak dostat ze spolupráce s agenturami maximum

Pro manažery

Ani skvělá agentura vám nemusí zaručit úspěch na trhu. Reklamu dělají lidé a velmi záleží na tom, jak je řídíte. Ivana Šedivá, exCMO McDonald’s, vám prozradí, co stojí za efektivní spoluprací s agenturou a jak společně dosáhnete výsledků, na které budete všichni pyšní.

Objednat školení

Proč přijít na workshop?

Jak na to, aby vás spolupráce s agenturami zbytečně nevyčerpávala a přitom přinášela očekávané výsledky? Přijďte si poslechnout, co v praxi opravdu funguje a na čem si spíše vylámete zuby a firemní peněženku.

Co se na workshopu naučíte?

Jak na vlastní firmu

Jste připraveni na spolupráci s agenturou? Společně si probereme základy, které musíte jako značka nebo firma zvládnout předtím, než začnete úkolovat agenturu, abyste byli schopni připravit relevantní zadání.

Jak na víc agentur

Ukážeme si, jak ukočírovat spolupráci s více agenturami nebo specialisty. Protože když to necháte na náhodě, může vás čekat pěkný zmatek a ztráta času

Jak na důvěrné informace

Vysvětlíme si, proč je důležité s agenturou sdílet co nejvíce informací, i když to zdánlivě nepotřebuje. Pobavíme se o tom, jak přistupovat ke sdílení informací a kde je hranice mezi „dost“ a „příliš“.

Jak na výměnu agentury

Co všechno obnáší výměna agentury a kdy má smysl? Společně prodiskutujeme všechna pro, proti a proč.

Jak komunikovat s agenturou

Zjistíte, co dělat, abyste zvládli agenturu uřídit a netrávili přitom zbytečně mnoho času neplodnými diskusemi. Díky efektivní komunikaci budete moci věnovat více času jiným firemním prioritám.

A to není všechno

Plynulou spolupráci s agenturami mohou brzdit i komplikace na vaší straně. Na workshopu je vyčleněný prostor i na společnou diskuzi ohledně vašich konkrétních situací. Ivana se s vámi ráda podelí o své rady, tipy a triky, díky kterým si snadněji dosáhnete výsledky práce.

Na workshopu nesmíte chybět, pokud jste:

Majitel nebo ředitel firmy

…který chce svému týmu zajistit efektivní způsoby práce a komunikace.

Vedete start-up nebo se připravujete na založení svého podnikání

…a nechcete se zbytečně učit na chybách, které již jiní udělali před vámi.

Marketingový manažer

…který chce vidět jiný pohled na spolupráci s agenturou a poradit se situacemi, kdy se spolupráce zadrhává

Majitel nebo ředitel agentury

…který chce nahlédnout do zákulisí na straně klientů a nabízet jim efektivnější spolupráci.

Školením vás provede

Ivana Šedivá

ex CMO @ McDonald's | Google For Startups Mentor | International Board Advisor | International Mentor For Senior Leaders

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Ivana Šedivá

Ivana pracovala skoro 30 let jako marketingová ředitelka ve velkých značkách jako je McDonald’s, Tesco nebo Johnson & Johnson. Prošla lokálními i mezinárodními pozicemi a v současnosti pracuje jako osobní a obchodní mentorka a konzultantka.

Spolu s lidmi ze svých týmů i agentur měla na svědomí obchodní i komunikační úspěchy, výsledky jejich práce byly mnohokrát oceněny na místní i mezinárodní úrovni. Za tím vším byla kvalitní strategie, plán, kvalitní exekuce a hlavně motivované týmy.

Ivaniny webináře, přednášky a diskuze navštívilo téměř 10 000 lidí a byla hostem řady podcastů. Když se může cestovat a zpívat, najdete ji buď na lodi, pod vodou nebo v koncertním sále jako alt.

https://www.linkedin.com/in/ivanasediva/

 

Pro manažery

Akce proběhne online

Online Workshop: Jak dostat ze spolupráce s agenturami maximum


Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz

Informace ke školení

Co je v ceně prezentace, certifikát
Počet účastníků maximálně 50
Rozsah školení začátek ve 13:00, konec v 17:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
40 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Lucie Jarošová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.